![]() |
LDD haalt "klepper" binnen!
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF12022009_125
Nu ja, ik denk dat zowat elke partij zich al bezondigd heeft aan het binnenhalen van populaire mediafiguren zonder dat men weet of die mensen ook daadwerkelijk iets zinnigs te vertellen heeft. Jean-Marie is daar namelijk zelf het levende bewijs van. Maar voor een partij dat zich als geloofwaardig alternatief wil presenteren om dan te gaan uitpakken met Anne "Tien om te zien" De Baetzelier? Jean-Marie is tactisch en strategisch gezien m.i. zijn voordelige startpositie voor de komende verkiezingen stilletjesaan aan het verkloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
na de 'snuggere' judoka Jella die wel "ging zien" wat ze int parlement ging doen eens ze er in zat... nu nog zo'n geit :/
|
Citaat:
Ik ben geen LDD-kenner, maar ik meen me te herinneren dat de meeste hyperbekende koppen in 2007 (DD zelf, Werbrouck, Verstrepen, Bousakla enzov..) zelden uit Vl. Brabant kwamen (waar ADB vandaan komt). Misschien zaten ze daar nog wat krap wat naambekendheid betreft, wie weet? |
Citaat:
Ik vind persoonlijk wel dat Dedecker wel het risico loopt om zeer snel van een rebelse partij een partij te worden dat zich schuldig maakt aan de dingen die hij andere partijen verwijt. BV's, critici de mond snoeren, postjesjagerij, kazakkendraaierei, cariérepolitici etc en etc... |
Ze zal wel 'iets' beloofd zijn.
Want ze wist ook wel dat vanaf het ogenblik van de bekendmaking van het nieuws, er bij haar werkgever (televisie) ging gepraat worden of ze nog wel op het scherm kon komen (is gisteren al ter sprake gebracht ook). Ik heb eens op haar website gekeken: wat kan dat meisje? Geen enkele melding over haar studies. Na haar verkiezing tot miss Vlaanderen-Wallonië ging ze blijkbaar direkt aan de slag bij VTM. Ja, waarom niet hé? Als ge zo'n gelegenheid krijgt. Er staat ook vermeld: perfekt gesproken Nederlands, Frans, Engels en Spaans; goede kennis Duits. Over haar politieke gedachten: geen info (logisch) Gisteren werd ze daarover ondervraagd: ze zei zoiets van "ik ben aan het studeren herbegonnen, ge moet mij nu geen vragen stellen, maar mijn interessedomeinen zijn media en onderwijs, want ik heb opgroeiende kinderen". Mijn besluit voorlopig is: - ze heeft voor zichzelf oog op een beter betaalde job-aanvulling: parlementair (met riante parasjute: men betaalt een paar jaar door na afloop van het parlementair mandaat !) - Dedekker heeft haar niet nodig voor de partij-ideologie enz., maar hij kan haar gebruiken als aas voor domme kiezers. |
Wat te denken van Anke Vandermeersch ?
Die doet Kelly Bundy verbleken, maar lees ik hier niets over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze nu trouwens al een paar keer bezig gehoord en eigenlijk lijkt het me meer op een van buiten geleerd tekstje dan wat anders. 'Klepper' lijkt me wat overdreven, 'Klep' daarentegen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel blowjobs zou haar dat gekost hebben aan JDD? :lol:
|
Citaat:
Ik denk als alle bv's moesten willen spreken dat er velen reeds gebeld zijn door LDD om op de lijst te komen. Het probleem voor de bv's is als ze zich op de lijst laten zetten er veel deuren die verband houden met hun beroep zullen gesloten worden door de machtigen (lees afgevaardigden van de taditionele partijen in zowat alle gesubsidieerde vzw's en bedrijven). |
Citaat:
|
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klepper? Als die al een klepper heet te zijn... dan wordt het tijd dat eenieder die politiek nog een beetje serieus wil nemen, ermee stopt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be