![]() |
Met welke forummer zou je graag een pint willen drinken?
...of iets dergelijks doen. Hoe dat de avond eindigt, valt buiten mijn jurisdictie. Motiveer ook waarom.
Mijn lijstje (onvolledig): Txiki: lijkt mij een heel open, interessant en sfeervol iemand AdrianHealey: zien hoe groot zijn mond in't echt is. Vraag mij echt af of het een verlegen type is in't echt of niet. Steben: komt regelmatig in een cafe waar ik kom. Nynorsk: misschien wel de minst kleinburgerlijke persoon van p.be. Volksstormer: ik vraag mij echt af wie hij is. |
:-(
|
Heftruck: kan mijn vraag van de vorige keer beantwoorden (een strict totalitair systeem en economie), en ik heb over het algemeen goede ervaringen met anarchisten als mensen (op ideologisch vlak lucht ik ze niet).
Bovendien kan ik hem uitleggen dat zijn theorie over het electrisch universum stinkt en dat hij eerst de huidige mechanica's maar moet doorgronden voordat hij zijn muilwerk opendoet. |
Citaat:
|
Mijn eerste gedacht was floppy/sn00py, ik denk dat dat een heel humoristische avond zou worden en ik me geen moment zou vervelen.:-)
Maar in feite zou ik graag eens met de meerderheid van jullie vaste forumgangers eens een pint drinken irl, al was het maar om jullie te bewijzen dat ik lang niet zo krankjorum ben als sommige posts van me in K&K me doen uitschijnen ;-) maar ook omdat het altijd interessant is te luisteren naar en ideeën uit te wisselen met "gedreven" mensen ongeacht hun politieke strekking; irl. De eerste namen die in mijn hoofd komen zijn jazeker, lombas, jaani dushman, kiko, jan v d berghe, system, hans1 v & bruno Y, volksstormer, max v dietschland, en ik zou zo kunnen doorgaan want ik vergeet er ongetwijfeld veel. |
'k wil eigenlijk met de meeste wel eens een pint drinken, of iets anders. De meesten lijken me wel aangename peren... Jammer dat we morgen naar Nyn haar party niet kunnen komen anders hadden we er al enkele live kunnen ontmoeten. Volgende keer dan maar...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hem zichzelf keizer proclameren, staande op een barkruk en toegejuigd door de aanwezige forumleden. |
Citaat:
Wat denk je? Van eerste keer minstens een driedubbele dosis? tune in, turn on, drop out :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
merci voor dat gigantisch compliment! Ik kan me weinig mensen inbeelden met wie ik géén pint wil drinken. BigF, die wil ik wel eens tegenkomen. En Manta, die hoop ik binnenkort toch ook eens te zien. |
Citaat:
Ikzelf geloof niet in afbakeningen zoals relaties. Het is veel te rigide naar mijn zin. Er zijn twee (of meer) mensen, ze krijgen gevoelens voor elkaar, er gebeuren dingen. Waarom moet er een binaire faseruimte (samen - niet samen) aan vasthangen? |
Citaat:
De psychologische effecten echter zijn niet te onderschatten... Een onderliggend megalomaan sentiment kan misschien wel eens aangesproken worden. :-P Stel je voor dat Max z'n guru gaat opzoeken, of er zelf een wordt. De leer van Cyriel Verschaeve in een psychedelisch kader. Dat ze in de Wetstraat dan maar op hun tellen letten. :-) |
Citaat:
Zijn denkpatronen zijn dan ook steenhard en inflexibel. Een goed psychedelicum breekt deze patronen en staat hem toe om andere gedachten te verkennen. |
Citaat:
...totdat hij iedereen begint te trakteren ten ere van de coronatie. |
Citaat:
(Ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk heb met sociaal contact irl (enkel met mensen die ook op een of andere manier een slag weg hebben lijkt het vrij vlot te gaan :-)) noch een danser ben (<--> tooghanger), toch probeer ik me ver te houden van utopische wereldbeelden en ben eerder overtuigd van de fundamentele onveranderlijkheid v d menselijke natuur. Maar dit terzijde.) Citaat:
Maar voor een verstard geval als Max raad ik dan eerder hoge dosissen van de Centraal-Afrikaanse hallucinogene wortel iboga aan, een waar paardemiddel, zoals de Bwiti-stam aldaar er naar refereert: "het hoofd openbreken". :lol: |
Citaat:
Ik kan ook echt niet dansen, ben zo'n 2x naar een discobar geweest en geneerde mij daar dood. En op sociaal vlak ben ik vreemd. Vaak zeer gesloten soms weer niet, maar ik heb behoorlijk ingewikkelde communicatieprotocols. Vroeger overwoog ik al eens serieus een plan om een tiental liter LSD in het watertoevoer van een stad te dumpen. |
Citaat:
Verschillende militaire instellingen, o.a. Amerikaanse en Russische, hebben hier een paar decennia geleden uitgebreid onderzoek naar gedaan. :P |
Met Dronkoers
|
allemaal, grote gezellige forummeeting! :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be