Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Met welke forummer zou je graag een pint willen drinken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119209)

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:13

Met welke forummer zou je graag een pint willen drinken?

...of iets dergelijks doen. Hoe dat de avond eindigt, valt buiten mijn jurisdictie. Motiveer ook waarom.

Mijn lijstje (onvolledig):

Txiki: lijkt mij een heel open, interessant en sfeervol iemand

AdrianHealey: zien hoe groot zijn mond in't echt is. Vraag mij echt af of het een verlegen type is in't echt of niet.

Steben: komt regelmatig in een cafe waar ik kom.

Nynorsk: misschien wel de minst kleinburgerlijke persoon van p.be.

Volksstormer: ik vraag mij echt af wie hij is.

Heftruck 14 februari 2009 01:15

:-(

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:19

Heftruck: kan mijn vraag van de vorige keer beantwoorden (een strict totalitair systeem en economie), en ik heb over het algemeen goede ervaringen met anarchisten als mensen (op ideologisch vlak lucht ik ze niet).
Bovendien kan ik hem uitleggen dat zijn theorie over het electrisch universum stinkt en dat hij eerst de huidige mechanica's maar moet doorgronden voordat hij zijn muilwerk opendoet.

Heftruck 14 februari 2009 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978540)
Heftruck: kan mijn vraag van de vorige keer beantwoorden (een strict totalitair systeem en economie), en ik heb over het algemeen goede ervaringen met anarchisten als mensen (op ideologisch vlak lucht ik ze niet).
Bovendien kan ik hem uitleggen dat zijn theorie over het electrisch universum stinkt en dat hij eerst de huidige mechanica's maar moet doorgronden voordat hij zijn muilwerk opendoet.

*is dat van plan*

Paracelsus 14 februari 2009 01:25

Mijn eerste gedacht was floppy/sn00py, ik denk dat dat een heel humoristische avond zou worden en ik me geen moment zou vervelen.:-)

Maar in feite zou ik graag eens met de meerderheid van jullie vaste forumgangers eens een pint drinken irl, al was het maar om jullie te bewijzen dat ik lang niet zo krankjorum ben als sommige posts van me in K&K me doen uitschijnen ;-) maar ook omdat het altijd interessant is te luisteren naar en ideeën uit te wisselen met "gedreven" mensen ongeacht hun politieke strekking; irl.

De eerste namen die in mijn hoofd komen zijn jazeker, lombas, jaani dushman, kiko, jan v d berghe, system, hans1 v & bruno Y, volksstormer, max v dietschland, en ik zou zo kunnen doorgaan want ik vergeet er ongetwijfeld veel.

lantjes 14 februari 2009 01:26

'k wil eigenlijk met de meeste wel eens een pint drinken, of iets anders. De meesten lijken me wel aangename peren... Jammer dat we morgen naar Nyn haar party niet kunnen komen anders hadden we er al enkele live kunnen ontmoeten. Volgende keer dan maar...

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3978544)
Mijn eerste gedacht was fkippy/sn00py, ik denk dat dat een heel humoristische avond zou worden en ik me geen moment zou vervelen.:-)

Maar in feite zou ik graag eens met de meerderheid van jullie vaste forumgangers eens een pint drinken irl, al was het maar om jullie te bewijzen dat ik lang niet zo krankjorum ben als sommige posts van me in K&K me doen uitschijnen ;-) maar ook omdat het altijd interessant is te luisteren naar en ideeën uit te wisselen met "gedreven" mensen ongeacht hun politieke strekking; irl.

De eerste namen die in mijn hoofd komen zijn jazeker, lombas, jaanu dushman, kiko, jan v d berghe, system, hans1 v & bruno Y, volksstormer, max v dietschland, en ik zou zo kunnen doorgaan want ik vergeet er ongetwijfeld veel.

Ik wil eens LSD doen in het drankje van Max. Het zal hem echt goed doen.

Heftruck 14 februari 2009 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978547)

:rofl:

Ik zie hem zichzelf keizer proclameren, staande op een barkruk en toegejuigd door de aanwezige forumleden.

Paracelsus 14 februari 2009 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978547)

:lol: :rofl:

Wat denk je? Van eerste keer minstens een driedubbele dosis?

tune in, turn on, drop out :lol:

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3978551)
:lol: :rofl:

Wat denk je? Van eerste keer minstens een driedubbele dosis?

tune in, turn on, drop out :lol:

LSD is een van de minst giftige substanties die gekend zijn, dus het kan zeker geen kwaad. Zijn stabiele, Dietsche geest zal heus geen bad trip toelaten.

Nynorsk 14 februari 2009 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978533)
Nynorsk: misschien wel de minst kleinburgerlijke persoon van p.be.

8O

merci voor dat gigantisch compliment!

Ik kan me weinig mensen inbeelden met wie ik géén pint wil drinken.

BigF, die wil ik wel eens tegenkomen.
En Manta, die hoop ik binnenkort toch ook eens te zien.

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3978557)
8O

merci voor dat gigantisch compliment!

Ik kan me weinig mensen inbeelden met wie ik géén pint wil drinken.

BigF, die wil ik wel eens tegenkomen.
En Manta, die hoop ik binnenkort toch ook eens te zien.

Het waren (onder veel andere) je concepten over relaties die het deden.

Ikzelf geloof niet in afbakeningen zoals relaties. Het is veel te rigide naar mijn zin. Er zijn twee (of meer) mensen, ze krijgen gevoelens voor elkaar, er gebeuren dingen. Waarom moet er een binaire faseruimte (samen - niet samen) aan vasthangen?

Paracelsus 14 februari 2009 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978555)
LSD is een van de minst giftige substanties die gekend zijn, dus het kan zeker geen kwaad. Zijn stabiele, Dietsche geest zal heus geen bad trip toelaten.

Inderdaad, de fysische toxiciteit van LSD is zo goed als nihil.

De psychologische effecten echter zijn niet te onderschatten... Een onderliggend megalomaan sentiment kan misschien wel eens aangesproken worden. :-P

Stel je voor dat Max z'n guru gaat opzoeken, of er zelf een wordt. De leer van Cyriel Verschaeve in een psychedelisch kader. Dat ze in de Wetstraat dan maar op hun tellen letten. :-)

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3978562)
Inderdaad, de fysische toxiciteit van LSD is zo goed als nihil.

De psychologische effecten echter zijn niet te onderschatten... Een onderliggend megalomaan sentiment kan misschien wel eens aangesproken worden. :-P

Stel je voor dat Max z'n guru gaat opzoeken, of er zelf een wordt. De leer van Cyriel Verschaeve in een psychedelisch kader. Dat ze in de Wetstraat dan maar op hun tellen letten. :-)

Megalomaan is hij niet, hoor. Ik denk dat de jongen erg eenzaam is. Het is niet makkelijk, om als oerconservatief, royalist en wielrenner door het leven te gaan. Wellicht kan hij niet dansen en is hij een stijve hark onder de mensen, en droomt hij van een wereld wanneer de mensen militeren en marcheren ipv plezier beleven.

Zijn denkpatronen zijn dan ook steenhard en inflexibel. Een goed psychedelicum breekt deze patronen en staat hem toe om andere gedachten te verkennen.

Flanelcondoom 14 februari 2009 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3978550)
:rofl:

Ik zie hem zichzelf keizer proclameren, staande op een barkruk en toegejuigd door de aanwezige forumleden.

De gewone cafebezoekers zullen wel raar kijken.

...totdat hij iedereen begint te trakteren ten ere van de coronatie.

Paracelsus 14 februari 2009 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978565)
Megalomaan is hij niet, hoor. Ik denk dat de jongen erg eenzaam is. Het is niet makkelijk, om als oerconservatief, royalist en wielrenner door het leven te gaan. Wellicht kan hij niet dansen en is hij een stijve hark onder de mensen, en droomt hij van een wereld wanneer de mensen militeren en marcheren ipv plezier beleven.

Opmerkelijk, ik had voor mezelf over Max zijn persoonlijkheid een soortgelijke analyse gemaakt. Mijn vorige post over megalomanie was niet om serieus op te nemen. Ik heb ook het gevoel dat dhr. v Dietschland best wel eens een aimabele doch ietwat geïsoleerde persoon zou kunnen zijn.

(Ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk heb met sociaal contact irl (enkel met mensen die ook op een of andere manier een slag weg hebben lijkt het vrij vlot te gaan :-)) noch een danser ben (<--> tooghanger), toch probeer ik me ver te houden van utopische wereldbeelden en ben eerder overtuigd van de fundamentele onveranderlijkheid v d menselijke natuur. Maar dit terzijde.)

Citaat:

Zijn denkpatronen zijn dan ook steenhard en inflexibel. Een goed psychedelicum breekt deze patronen en staat hem toe om andere gedachten te verkennen.
Daar zou je wel eens volledig gelijk in kunnen hebben. :-)

Maar voor een verstard geval als Max raad ik dan eerder hoge dosissen van de Centraal-Afrikaanse hallucinogene wortel iboga aan, een waar paardemiddel, zoals de Bwiti-stam aldaar er naar refereert: "het hoofd openbreken". :lol:

Flanelcondoom 14 februari 2009 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3978575)
Opmerkelijk, ik had voor mezelf over Max zijn persoonlijkheid een soortgelijke analyse gemaakt. Mijn vorige post over megalomanie was niet om serieus op te nemen. Ik heb ook het gevoel dat dhr. v Dietschland best wel eens een aimabele doch ietwat geïsoleerde persoon zou kunnen zijn.

(Ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk heb met sociaal contact irl (enkel met mensen die ook op een of andere manier een slag weg hebben lijkt het vrij vlot te gaan :-)) noch een danser ben (<--> tooghanger), toch probeer ik me ver te houden van utopische wereldbeelden en ben eerder overtuigd van de fundamentele onveranderlijkheid v d menselijke natuur. Maar dit terzijde.)

Daar zou je wel eens volledig gelijk in kunnen hebben. :-)

Maar voor een verstard geval als Max raad ik dan eerder hoge dosissen van de Centraal-Afrikaanse hallucinogene wortel iboga aan, een waar paardemiddel, zoals de Bwiti-stam aldaar er naar refereert: "het hoofd openbreken". :lol:

Eerlijk is de heer Max zeker wel. Dat moet ik toegeven. Er zijn veel vunziger forummers met veel minder... grappige ideeen.

Ik kan ook echt niet dansen, ben zo'n 2x naar een discobar geweest en geneerde mij daar dood. En op sociaal vlak ben ik vreemd. Vaak zeer gesloten soms weer niet, maar ik heb behoorlijk ingewikkelde communicatieprotocols.

Vroeger overwoog ik al eens serieus een plan om een tiental liter LSD in het watertoevoer van een stad te dumpen.

Paracelsus 14 februari 2009 02:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 3978579)
Vroeger overwoog ik al eens serieus een plan om een tiental liter LSD in het watertoevoer van een stad te dumpen.

Chloor m'n beste... :-) LSD is een zeer labiele molecule en wordt makkelijk vernietigd door de kleine hoeveelheden chloor die als desinfectans aanwezig is in leidingswater.

Verschillende militaire instellingen, o.a. Amerikaanse en Russische, hebben hier een paar decennia geleden uitgebreid onderzoek naar gedaan. :P

Struik500 14 februari 2009 02:36

Met Dronkoers

Pelgrim 14 februari 2009 03:39

allemaal, grote gezellige forummeeting! :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be