![]() |
hahahaha.......FIRESTONE!!!....LARGO_W!!!
:twisted::twisted:
Jaja, jullie zijn eraan! Jullie zijn bezweken!:-) Fireston was afwezig van: 25-1 tot 6-2, dus 12 dagen. Largo was afwezig van: 26-1 tot 14-2, dus 19 dagen: loser.:twisted: MaGNiFiCaT was afwezig vanaf 16-1 tot nu, dus 1 maand!!8-)8-) Dus MaGNiFiCaT heeft gewonnen!!8-)8-)8-) Nu, we zullen het spel opnieuw doen. Ik geef jullie nog de kans op hier op te reageren, Firestone en largo_w. Ben ik nu toch geen goede aimabel persoon?:-) Dus we starten vanaf 17-2. En dronkoers doet ook mee en staat voorlopig aan de leiding: hij is afwezig sinds 8-2. Oftewel dat hij nu ook bezwijkt vandaag of morgen.:-) Mocht dronkoers dit lezen: je bent goed bezig jongen, ik heb nooit gedacht dat je het karakter had dit zo lang vol te houden.:-):clapping: Maar ik ga je niet tot de verleiding brengen hier terug te komen. Je zult je redenen hebben hier afwezig te blijven.;-) Van mijn kant moet ik toegeven dat ik toch vaak eens kwam kijken, en veel zin soms te reageren, maar ik kon stand houden. Anderzijds win ik toch veel tijd met hier afwezig te blijven: Ik kijk soms op K&K, maar reageer de laatste maand nooit. En alle andere onderdelen van het forum negeer ik nu compleet, terwijl ik vroeger nogal wat tijd verloor met deze te doornemen, en eerder zeldzaam te posten. Nu, ik kruip terug onder mijn steen, het is niet de bedoeling hier terug alomtegenwoordig te zijn.:-) |
:hug: MaGNi :hug:
Vanaf 17-2, hé? 'k Peis dat ik dan ook een keer ga meedoen. :-D |
Citaat:
Aha, dus geertje c doet mee. We zijn met zijn vijven.:-D |
Ik ben hier sowieso nooit. Ik doe alleen maar alsof.
|
Citaat:
. Enfin, ik kruip terug onder mn steen, mn tijd is op. Slaapwel iedereen!;-) |
ah, vandaar al die dubbelnicks de laatste tijd :-D
|
Altijd welkom he MaGNi
ps: kruip je dan bij Fabiola? |
Citaat:
Ik heb meteen een topic geopend en al tesamen maar 3 zinnen kunnen zeggen en ik werd meteen geband. Plus nog strafpunten bij MaGNiFiCaT.:? Ik vroeg me dan af waarom zoveel andere dubbelnicks zoveel vrij spel kregen terwijl ik meteen geband werd? Zodus heb ik geen zin meer nog dubbelnicks aan te maken. Verder heb ik nog een heel onnozele dubbelnick maar ook deze zal niet langer hier komen.:lol: |
*kuch* anonieme proxy's *kuch* *hoest*
|
Citaat:
|
uwe vorige avatar was veel mooier.
deze is lelijk. |
Wat? Toch Amadeo niet ?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon even een gelukkige verjaardag gewenst aan BigF. En nu deze post... Maar M ge zijt best wel grappig. Was trouwens de enige x dat ik kwam kijken. Dus D is ook weg? Ongelijk kunnen we hem niet geven of misschien vond hij een wandelende teen of zo... Dat firestone hier weg blijft is mijn insziens wel heel treurig voor dit al enorm treurig forum. Enfin mensen het ga jullie goed ik kom misschien nog eens voor iets tofs... |
Citaat:
Al zijn er dezer dagen inderdaad toffere oorden dan dit forum op het Internet en elders te vinden. :| |
Citaat:
Veel belangrijker. |
Citaat:
Het is enkel een soort competitie om zolang mogelijk weg te blijven van het forum. Degene die het langst wegblijft is de winnaar, diegene die het eerst terug post vanaf 17-2 is een loser.:-) Ik heb er hier 5 opgesomt, Firestone, L-W, Dronkoers, Geert C, MaGNiFiCaT. En er mogen zich nog aandienen, of afhaken, indien ze het hier komen zeggen, voor de 17de. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het was een beeldschoon cool jong meisje. Met een zonnebril en een prachtige diadeem!8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be