![]() |
Wie is er psychisch het geweldadigst?
De man of de vrouw?
De vrouw. En daar komt nog bij, dat je geen klacht kan indienen. Ook niet, wanneer je als man lijfelijk mishandeld wordt (je wordt dan weggehoond). Het is logisch, dat de vrouw psychisch het gewelddadigst is. Dat is een kwestie van overcompensatie. Ze kan zich immers minder vanzelfsprekend door lijfelijk geweld manisfesteren. Dus doet ze het op de giftige-slangenmanier. Nietttemin worden er toch nog wel half zoveel mannen vermoord door hun vrouw als omgekeerd. Dus: goed uitkijken maar. |
Ruzie gehad met uw lief ?
|
![]() Volgens de Californische hoogleraar psychologie Martin Fiebert blijkt uit 196 wetenschappelijke studies dat ongeveer evenveel mannen en vrouwen dader én slachtoffer zijn van partnergeweld (Google: Fiebert violence, zie ook www.huiselijkgeweld.info). Ze zijn elkaar waard. Er had beter nog een optie bijgestaan en dat is "het gerecht". Deze discrimineert wat geweld uitlokt RR |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn momenteel in Engeland twee sukkels die zich in de media ge-OUT hebben dat ze door hun vrouw gemolesteerd worden.
Hopelijk komt er nu een doorbraak in de hulp aan mishandelde mannen. |
Terecht; ook mannen kunnen mishandeld worden.
|
Mijn ex heeft zo eens een keer gezegd dat ik zo iemand ben die in staat zou zijn de straat op te gaan met een machinegeweer en iedereen neer te maaien.
|
Citaat:
|
Ik moet eno² hier nu eens in gelijk geven.......
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry Eno... |
Citaat:
Iemand die vrouwen aanpakt met een flanellen condoom, kan natuurlijk geen grotere bleiter zijn als ik. |
Tja.. iemand die hoe dan ook vrouwen met condoom 'aanpakt' kan een tik verwachten he?
Foutje in mentaliteit misschien bij mannen die zo over vrouwen denken? |
Citaat:
Dat heeft me zo een paar nakomelingen opgeleverd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik BLEIT alleen als ik een vlieg kwaad doe (wat nooit gebeurt) |
Een stel losgelaten kleuters noemde mij gister tijdens het krokusverlof "meneer de homo".
En tegen elkaar: "'t is die met zijn tetten" Zo psychisch wreed is nog geen enkele vrouw met mij geweest... |
Een stel losgelaten kleuters noemde mij gister tijdens het krokusverlof "meneer de homo".
En tegen elkaar: "'t is die met zijn tetten" Zo psychisch wreed is nog geen enkele vrouw met mij geweest... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be