![]() |
Hoeveel % gaat de transfer naar Wallonie verhoogd worden?
In deze tijd van economische crisis, zal de tranfer naar Wallonie en Brussel
omhoog gaan. In deze tijd van massawerkeloosheid ,zullen de Vlamingen meer moeten gaan betalen. |
Citaat:
|
Het is wel stijgen en niet steigen in de poll ...
|
Citaat:
|
er kan meer een optie zijn, de lat ligt waar ze ligt, en derest is clawback
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je nu hoog of laag steigert. Daarom zal de transfer toch wel met enkele miljardjes groeien neem ik aan. |
Stijgen van transfers? In de vorm van werkloosheidsuitkeringen is nog te verantwoorden eventueel wel met een goed activeringsbeleid ten aanzien van reintegratie op de arbeidsmarkt. Transfers anderszins verhogen lijkt me een hete aardappel, waarover vrees ik moeilijk overeenstemming valt te bereiken, verlagen lijkt me eveneens lastig....
|
Citaat:
Volgens mij kan het niet anders. |
Op zijn minst met 4,68%
|
Citaat:
Welke kosten zijn constant en welke kosten zijn afhankelijk van de conjunctuur? |
Citaat:
Previously given monies or benefits that are taken back due to specially arising circumstances |
Citaat:
Die conjunctuur hangt af van hoeveel rode corrupte PS polititci in hun eigen zakken willen steken. |
transfer
Citaat:
Momenteel zouden al 33,9 % v.d. Vlamingen stemmen op "populistische" partijen. Dat is een (goed) teken a.d. wand. Hopelijk ontstaat er dan een Forza Flandria die de transfers (geleidelijk) kan doen afschaffen. :cheer::cheer::cheer: |
Transfers vanuit Vlaanderen
Citaat:
Federale begroting: 1.520.000.000 € Financiering regio's: 1.320.000.000 € Federale schuld: 4.500.000.000 € Intresten op overdrachten: 1.600.000.000 € Totaal: 12.680.000.000 € Je zou voor minder stemmen op een "populistische " lijst ... :vlaander: |
Waar de mensen zich allemaal druk om maken...
De vergrijzing slaat harder toe in Vlaanderen, de mensen worden er ouder en genieten er hogere pensioenen. Dat vormt al een aardige rem op de "transfers". |
Rem ???
Citaat:
op die 12.000.000.0000 € ? :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be