![]() |
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(naar het schijnt is dat gezond) |
woordje uitleg: daarstraks op de tram was het me opgevallen hoe triestig de meeste mensen voor zich uitstaarden. ik besefte toen dat er eigenlijk iets danig mis is met de samenleving, via deze weg probeer ik toch een beetje vreugde te scheppen. :wink:
|
Ik zal eraan denken straks op de trein... Misschien ziet ge me vanavond op TV als ze mij oppakken omdat ik teveel aan het lachen was :P :lol: :lol:
|
Citaat:
Anders hebben ze er niets aan. |
Citaat:
|
oei, godverdomme! 8O :x :(
|
![]() ![]() ;) |
Citaat:
|
tiens, is groot bakkes dan van Nederland?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat wil je, met zoveel grote bekken. |
Een mopje :
Een Nederlander stapt een apotheek in en bestelt een doosje condooms. Na keuze van smaak, maat en textuur wordt eindelijk een aanvaardbaar compromis gevonden. De Nederlander legt een biljet van 200 Euro op de toonbank. De apotheker, een beetje bevreesd voor valse briefjes vraagt: "Kan U niet passen ?" De Nederlander : "Oh, JA ! Natuurlijk !" , kijkt even speurend rond en vraagt dan verwonderd "Waar is het pas-hokje ?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be