![]() |
Emir Kir eerste allochtone burgemeester van het land?
bron
Emir Kir (PS) staat volgens goedgeïnformeerde bronnen op het punt burgemeester van Sint-Joost-ten-Node te worden, en daarmee de eerste allochtone burgemeester van het land. Allez dan, onze eerste allochtone burgemeester! Ik wens u veel succes, meneer Kir. U zal het ook nodig hebben in een probleemgemeente als Sint-Joost. Maar ik hoop dat uw project slaagt en bijdraagt tot een harmonieuze samenleving!!! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar is inhoudelijk reageren lastig |
Zeker niet de eerste ...
|
Citaat:
|
Niet slecht voor een negationist !
|
Citaat:
Of mis ik iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat in een gemeente met 80% allochtonen het mij normaal lijkt dat de burgemeester er ook een is.
|
Citaat:
|
In zekere zin was Gaston Onkelinx in Wallonië ook een allochtone burgemeester. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan positiever uitvallen dan men denkt, zo pakt de nieuwe burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, de Marokkaanse rotjochies harder aan dan menig politiek correcte autochtone burgemeester.
Ik wens hem veel sterkte en succes. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: hoe bedoelt u dat negationist? |
Citaat:
'Genocide' wil hij het alvast niet noemen. Aan 'buurtfeestje' waagt hij zich niet, maar ik heb de indruk dat hij daar toch minder problemen mee zou hebben. |
ja, het is bekend dat hij weigert de genocide op de Armenen te erkennen. Raar land dat België: de moord op miljoenen joden ontkennen of minimaliseren levert je een zware straf op, de moord op miljoenen Armenen ontkennen is blijkbaar niet erg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be