![]() |
LDD doet het licht uit bij vlaamsbelang
peace.police steunt ldd om een antwoord te bieden voor het vlaamsbelang...
we zijn hun angstpsychoses meer dan beu... als ze een politie-staat willen maken doe dat in de periode van herkomst; De Middeleeuwen dankzij jullie haatdragende partij wordt er nog altijd geweld en haat, de multi culturele wereld ingestuurt. de enige angstpsychose die er is in Belgie, is de aanwezigheid van vlaamsbelang... Daarom wil ik vlaamsbelangleden eens uitnodigen; om met mij eens mee te gaan naar Zuid-Afrika; daar voel je nog altijd de sfeer van apartheid... Misschien kunnen jullie dan eens jullie kortzichtige blik verruimen... groetjes de peace.police |
Citaat:
|
Sterk, héééél sterk... *sic*
|
Kortzichtige propaganda.
|
Citaat:
|
Citaat:
Noorman |
Ok, wiens dubbelnick is peace.police? Grapjassen.
|
Als dit geen dubbelnick is, hebben we toch weer een serieus geval er bij.
|
dobbel
|
Citaat:
|
Als gij de reis betaalt doe ik me graag ff voor als Vlaams Belanger hoor :p
|
pure zever en Belgiscistische propaganda!
peace.police van Blockwatch.be? |
Citaat:
ga eens stappen in bepaalde gemeenten rond brussel en je waant je in turkije,.. waarom zo ver gaan als het aan je deur is. @ Peace-Police, kunt u me een paar voorbeelden tonen waarmee het Vlaams Belang een haatdragende partij is? ps: ik ben Vlaams Belanger. :-) |
:zwaai: ik mis ook wat argumenten om je pleidooi als sterk te beschouwen
|
en nu de argumenten aub zoniet kan er beter een slotje op. :|
|
Och het is bijna zaterdagavond laat het gewoon staan,ik lach ook graag hoor :lol:
Laat mij denken aan die ex NVAer (nu LDD) die donderdag in de kamer is uitgelachen :-P |
Citaat:
|
het is een tijdje dat ik daar nog geweest ben...
ik mag vanaf gisteren geen druppel alcohol aanraken... in aanraking komen met het gerecht kan verstrekkende gevolgen hebben... een paar argumenten voor de haat bij vlaams belang; vooreerst wil ik meedelen dat ik nu al twee keer hardhandig gearresteerd ben geweest door de flikken...;daar ze verbaal niet zo sterk staan, gebruikten ze hun fysische krachten...;vuistslagen en pepperspray... politie je vriend? een stelletje neanderthalers ja... logisch dat de politie in plaats van rust, soms agressie en haat uitstraalt... en dan nog maar te zwijgen over de bokshandschoen; misschien voor de vlaamsbelangpolitici hun poepje af te vegen zeker??? kwestie van je handen niet vuil te maken... laat de politie het weer maar eens oplossen... |
Citaat:
Gino Decraemer? |
Citaat:
Het zouden u vrienden moeten zijn, ze hebben kopstukken van het VB héél vaak reeds hardhandig opgepakt (ook) zonder reden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be