Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Schijthuis Tom Lenaerts. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119413)

daiwa 19 februari 2009 02:18

Schijthuis Tom Lenaerts.

In een normale democratie zou je normaal toch mogen verwachten dat een openbare zender die subsidies van de staat krijgt ook iedere politieke partij aan het woord laat.
De VRT die nochtans beweert een onpartijge zender te zijn ontpopt zich liever tot een stazi zender. Zenders die je enkel in landen tegenkomt waar geen democratie is.
En dan moet je weten dat diezelfde stasi zender VRT zijn kritiek niet spaart op buitenlandse zenders van bananenrepublieken die die tactiek toepassen.
Hypocriet ten voete uit!!!!! :twisted:

Citaat:

Bron: De Standaard.

Tom Lenaerts wil elke week een politicus uitnodigen.' Van �*lle partijen? 'Je bedoelt het Vlaams Belang? Die partij nodig ik niet uit omdat het niet mag van de VRT. Ik wil mensen naast me waar ik me toch minimaal bij op mijn gemak voel. Ik blijf op dat vlak een schijthuis.'

Another Jack 19 februari 2009 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3986682)
In een normale democratie zou je normaal toch mogen verwachten dat een openbare zender die subsidies van de staat krijgt ook iedere politieke partij aan het woord laat.
De VRT die nochtans beweert een onpartijge zender te zijn ontpopt zich liever tot een stazi zender. Zenders die je enkel in landen tegenkomt waar geen democratie is.
En dan moet je weten dat diezelfde stasi zender VRT zijn kritiek niet spaart op buitenlandse zenders van bananenrepublieken die die tactiek toepassen.
Hypocriet ten voete uit!!!!! :twisted:

Wat moet er dan gebeuren?
Programmamakers een namenlijst geven van wie er MOET uitgenodigd worden?

Txiki 19 februari 2009 09:32

Het enige wat zou moeten gebeuren, is dat politici van alle partijen uitgenodigd worden. Toch op z'n minst van de grote partijen.

Henri1 19 februari 2009 09:37

Hangt ervan af wat ze prediken.

Als ze bepaalde bevolkingsgroepen viseren beter niet op antenne.

Everytime 19 februari 2009 09:39

Mijn eerste vraag is vooral : Wie is Tom Lenaerts?

Zwartengeel 19 februari 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 3986774)

Dus voortaan ook geen MR-politici meer in de VRT-nieuwsstudio's?

Henri1 19 februari 2009 09:42

Een grappige tiep van de VRT.

Vooral bekend van Woestijnvis.

Henri1 19 februari 2009 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3986781)
Dus voortaan ook geen MR-politici meer in de VRT-nieuwsstudio's?

Ik snap uw punt niet.

Zwartengeel 19 februari 2009 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 3986786)
Ik snap uw punt niet.

Citaat:

Wilden sommigen bij de MR geen eentalig Frans België?

Everytime 19 februari 2009 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 3986785)
Een grappige tiep van de VRT.

Vooral bekend van Woestijnvis.

Bedankt voor het antwoord!

daiwa 19 februari 2009 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3986765)
Wat moet er dan gebeuren?
Programmamakers een namenlijst geven van wie er MOET uitgenodigd worden?

Als je een beetje geloofwaardig wil blijven kan je het niet maken politici van de grootste oppositiepartij van Vlaanderen niet uit te nodigen.

Txiki 19 februari 2009 09:50

Citaat:

Vrijheid van meningsuiting, weet je nog. Als je de boodschap niet graag hoort, zorg er dan voor dat die boodschap onbenullig wordt.

Another Jack 19 februari 2009 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3986799)
Als je een beetje geloofwaardig wil blijven kan je het niet maken politici van de grootste oppositiepartij van Vlaanderen niet uit te nodigen.

Als het om een politiek programma moeten ze hun uitgenodigd worden, maar als een maker van een amusementsprogramma VB-politici, magistraten, hulpboekhouders, ... niet 'amusant' vindt is dat zijn goed recht ze niet uit te nodigen...

Morduk 19 februari 2009 10:03

Het gaat om een humoristische talkshow. Sinds wanneer heeft een VB mandataris humoristisch talent? Ik hoor alleen maar gezaag en geklaag van die gasten.

Maar ik moet eerlijk blijven: welke politicus hier bezit humoristisch talent? Burlesk, grotesk, tragikomisch of flauwe plezante, daar denk ik eerder aan telkens een Vlaams politicus zich aan humor waagt.

Is 't er geen werk genoeg soms? Dat ze in TVprogramma's moeten gaan grappen & grollen. Na elk politiek debat dat ze voeren, vergaat het lachen mij trouwens steeds meer. Ze klagen altijd over 'hun oneerlijke behandelingen' en hoe 'ze gepakt zijn', maar ze laten geen gelegenheid voorbijgaan om zich te ontdoen van elke vorm van sérieux.

In ieder geval weet ik nu al dat dat programma niks wordt. Waarschijnlijk gaan we het weer moeten doen met de 'fijne scherts' van Decroo of Eyskens [huiver]. Laat humor in godsnaam aan degenen die het verschil kennen tussen een grap en een gênante acte de présence van een politicus op kiescampagne.

Verleden week vroegen ze in een ander dwaas programma aan Dehaene om een speech te schrijven voor aliens die in België zouden landen. En die nam dat nog serieus op ook! Humor van de bitterste soort.

Henri1 19 februari 2009 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3986790)
Wilden sommigen bij de MR geen eentalig Frans België?

"Sommigen" zullen altijd "wat" willen.

Die "sommigen" vertegenwoordigen echter zelden het "gros" of de "meerderheid".

Henri1 19 februari 2009 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3986799)

Waarom zou dat niet kunnen ?

Velen zijn ontheemd en geraken daarom bij die partijen.

Henri1 19 februari 2009 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3986813)
Het gaat om een humoristische talkshow. Sinds wanneer heeft een VB mandataris humoristisch talent? Ik hoor alleen maar gezaag en geklaag van die gasten.

Maar ik moet eerlijk blijven: welke politicus hier bezit humoristisch talent? Burlesk, grotesk, tragikomisch of flauwe plezante, daar denk ik eerder aan telkens een Vlaams politicus zich aan humor waagt.

Is 't er geen werk genoeg soms? Dat ze in TVprogramma's moeten gaan grappen & grollen. Na elk politiek debat dat ze voeren, vergaat het lachen mij trouwens steeds meer. Ze klagen altijd over 'hun oneerlijke behandelingen' en hoe 'ze gepakt zijn', maar ze laten geen gelegenheid voorbijgaan om zich te ontdoen van elke vorm van sérieux.

In ieder geval weet ik nu al dat dat programma niks wordt. Waarschijnlijk gaan we het weer moeten doen met de 'fijne scherts' van Decroo of Eyskens [huiver]. Laat humor in godsnaam aan degenen die het verschil kennen tussen een grap en een gênante acte de présence van een politicus op kiescampagne.

Verleden week vroegen ze in een ander dwaas programma aan Dehaene om een speech te schrijven voor aliens die in België zouden landen. En die nam dat nog serieus op ook! Humor van de bitterste soort.

VB politici hadden volgens mij jaren geen normaal leven.

Tot op de dag dat ik hoorde dat zelfs F. VH zich "bezondigde" aan extern lichamelijk vertier..... en dan nog niet met de eerste de beste.

Het bleef wel binnens-partij, eigen volk eerst dus. ;-)

Everytime 19 februari 2009 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3986813)

Bah, zelfs de zogenaamde "politieke debatten" �* la "De Zeve(re)nde Dag", "Mise au point" (of is het liever beter "Mise au poing"?) zonder de toogcafé "Controverse" te vergeten, zijn al in de realiteit meer humoristische shows dan politieke debatten.8-)

Zwartengeel 19 februari 2009 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 3986825)
"Sommigen" zullen altijd "wat" willen.

Die "sommigen" vertegenwoordigen echter zelden het "gros" of de "meerderheid".

Reynders is inderdaad maar quantité négligeable bij de MR, is het niet?

Distel 19 februari 2009 10:22

Citaat:

Je bedoelt dat politici van andere partijen, die met hun cordon de bevolkingsgroep die op het VB stemt viseren, beter niet op tv komen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be