![]() |
Schijthuis Tom Lenaerts.
In een normale democratie zou je normaal toch mogen verwachten dat een openbare zender die subsidies van de staat krijgt ook iedere politieke partij aan het woord laat.
De VRT die nochtans beweert een onpartijge zender te zijn ontpopt zich liever tot een stazi zender. Zenders die je enkel in landen tegenkomt waar geen democratie is. En dan moet je weten dat diezelfde stasi zender VRT zijn kritiek niet spaart op buitenlandse zenders van bananenrepublieken die die tactiek toepassen. Hypocriet ten voete uit!!!!! :twisted: Citaat:
|
Citaat:
Programmamakers een namenlijst geven van wie er MOET uitgenodigd worden? |
Het enige wat zou moeten gebeuren, is dat politici van alle partijen uitgenodigd worden. Toch op z'n minst van de grote partijen.
|
Hangt ervan af wat ze prediken.
Als ze bepaalde bevolkingsgroepen viseren beter niet op antenne. |
Mijn eerste vraag is vooral : Wie is Tom Lenaerts?
|
Citaat:
|
Een grappige tiep van de VRT.
Vooral bekend van Woestijnvis. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat om een humoristische talkshow. Sinds wanneer heeft een VB mandataris humoristisch talent? Ik hoor alleen maar gezaag en geklaag van die gasten.
Maar ik moet eerlijk blijven: welke politicus hier bezit humoristisch talent? Burlesk, grotesk, tragikomisch of flauwe plezante, daar denk ik eerder aan telkens een Vlaams politicus zich aan humor waagt. Is 't er geen werk genoeg soms? Dat ze in TVprogramma's moeten gaan grappen & grollen. Na elk politiek debat dat ze voeren, vergaat het lachen mij trouwens steeds meer. Ze klagen altijd over 'hun oneerlijke behandelingen' en hoe 'ze gepakt zijn', maar ze laten geen gelegenheid voorbijgaan om zich te ontdoen van elke vorm van sérieux. In ieder geval weet ik nu al dat dat programma niks wordt. Waarschijnlijk gaan we het weer moeten doen met de 'fijne scherts' van Decroo of Eyskens [huiver]. Laat humor in godsnaam aan degenen die het verschil kennen tussen een grap en een gênante acte de présence van een politicus op kiescampagne. Verleden week vroegen ze in een ander dwaas programma aan Dehaene om een speech te schrijven voor aliens die in België zouden landen. En die nam dat nog serieus op ook! Humor van de bitterste soort. |
Citaat:
Die "sommigen" vertegenwoordigen echter zelden het "gros" of de "meerderheid". |
Citaat:
Velen zijn ontheemd en geraken daarom bij die partijen. |
Citaat:
Tot op de dag dat ik hoorde dat zelfs F. VH zich "bezondigde" aan extern lichamelijk vertier..... en dan nog niet met de eerste de beste. Het bleef wel binnens-partij, eigen volk eerst dus. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be