![]() |
Zieltogend
Zieltogend ligt een subforum leeg te bloeden,
Moge de Heer ons voor haar dood behoeden! De wonde is diep in Koetjes en Kalfjes, Hier helpen geen zwachtels meer of zalfjes. Alleen eindeloos lullen en zatgeweg zwammen Of draden met tetten en bier volspammen kunnen ons helpen uit deze droeve omstandigheid, voor de moderatie hier de draad doorsnijdt. |
:cheer: bier :cheer:
:cheer: tetten :cheer: :cheer: oeverloos gezwets :cheer: (maar niet over en/of tussen DN's) |
Er was een tijd dat het hier best leuk en aangenaam was.
Nu is het alleen nog maar gezwets over dubbelnicks en tussen dubbelnicks. leuk is anders. Ik ben zelfs uit pure frustratie terug in communautaire gaan posten! |
Citaat:
|
Oh ja, bijna vergeten!
:cheer: Tetten :cheer: |
Tot voor kort zat er nog enig niveau in het gezwets. Er werden bokkesprongen en zijsprongen gemaakt waardoor je niet wist waar je zou uitkomen uiteindelijk. Zelfs dat is er de laatste tijd vaak niet meer bij.
|
kben nie mee; wat is er gebeurd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Voila, de redding is nabij...
|
Soms, 's avonds laat, wanneer de mensen weg zijn, en de anderen uit hun grotten durven komen, komt die sfeer wat terug. Overdag loont het amper de moeite om te komen kijken en te proberen er iets plezants van te maken. De mensen begrijpen die humor gewoon niet. Ze proberen wel hoor, maar het lukt hen niet.
Daarom prefereer ik de avonden. De daguren laat ik over aan de mensen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be