![]() |
KOPPEN: (in)tolerantie voor homo's?
19/02/2009: Koppen op één: (weeral) een programma over homo's!
De homolobby vindt zich nog te weinig in het licht geplaatst,dus deze drukkingsgroep vond het leuk om eens bij "Koppen" wat "reclame" te maken... Een homo-groeperingsgroep ging naar een school in Aarschot (toevallig..aars...:-) )en ondervroeg daar jongens en meisjes tussen 14 en 17 jaar wat zij over homo's denken! Natuurlijk waren die reacties negatief,wat had deze homo-groepering anders gedacht? Volgens de homo-groepering is anale sex HET thema en omdat NIEMAND van de hetero-jongens dat ziet zitten,gaat de homogroepering dat even omdraaien met te zeggen dat het heel normaal is... En zo ging dat maar door bij "Koppen"...na de uitzending hoopt de homo-groepering dat ze weer een paar hetero's hebben kunnen "bekeren"(...) Hetero's hebben geen boodschap aan homo-praktijken,ze worden er steeds mee lastig gevallen op scholen door de homo-lobby! |
Uw zienswijze is zielig...u bent zo trots op uw hetero zijn; wanneer besloot u dat u dat was? Kwam het 'vanzelf'? Dan ook de seksuele geaardheid van anderen, in uw ongezond Vlaanderen mag dit niet maar moet je hetero zijn misschien? Omdat de pastoor dit zegt??
Je kunt evengoed zeggen dat homo's geen boodschap hebben aan hetero praktijken! |
Citaat:
Voor de rest, bent u echt nog niet achter ((van) achter snap je hem whwhaaaa) gekomen dat homosexualiteit meer is dan anaal neuken ? Net zoals heterosexualiteit iets meer is dan 'kindjes maken' ? Arm, arm Vlaanderen... En trouwens als hetero's daar een stom TV-programma 'bekeerd' zouden kunnen worden tot het 'homodom', dan moet hetero-zijn wel héééééél fijn zijn... |
Dat anders geaarde mensen niet uitgescholden of uitgesloten worden dat moet de inzet zijn, niet welke de sextechnieken zijn, dat weet iedereen toch al.
Niet dat wat in de slaapkamer gebeurt taboe hoort te zijn, want sexuele voorlichting is nodig. Het enige wat belangrijk is bij de anders geaarde mens is wijzen waar op te letten om geen ziekten op te doen. Het is maar mijn gedacht. |
Citaat:
Hoe kùnt u daar naar kijken? |
Citaat:
Haast in alle TV programma's. Uw kapper is met grote waarschijnlijkheid ook homo. Whats the big deal ? |
Ik wens geen belastingsgeld te betalen om regelmatig homo-getinte inhoud te (moeten) bekijken! Er bestaan homo-zenders speciaal gericht op die doelgroep! Wij als hetero's gaan ook geen hetero-getinte programma's tonen op een homo-zender!
"Soort zoekt soort":lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij de weg, ge beseft toch dat zelfs de andere Vlaams Belangers u aan het uitlachen zijn. |
|
en dan zijn er mensen die de Islam achterlijk vinden.....
|
Citaat:
|
Gezond Vlaanderen dinges daar is volgens mij een satire.
|
Aan de mensen die ik daarmee 'gechockeerd' heb reik ik met de glimlach een open hand.
http://www.youtube.com/watch?v=ir01P9EXXjs vergeet niet de 'bloopers' http://www.youtube.com/watch?v=NkCJ_...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=X5VPG...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=ZwWXh...eature=related |
Ik durf hier nieks meer schrijven over Homo's terwijl ik zelf veel vrienden heb die homo zijn ,er zitten hier ook zo een mensen aan de macht van dit forum(schrijf zeker nieks over homo's en Joden hé )
goede raad van het duveltje382 |
Citaat:
Homo's zijn burgers zoals alle anderen. Ik ben er ook tegen dat het VB staatsgeld krijgt als politieke partij, zullen we die dan ook afschaffen ? |
Citaat:
De VRT is trouwens geen hetero-zender, maar een openbare omroep die betaald wordt door de belastingsbetaler. Wil je geen homo-getinte programma's meer op de VRT? Simpel: stel dan de holebi's vrij van belasting en laat de openbare omroep draaien op het belastingsgeld van hetero's (je zal dan wel meer moeten betalen om die 10 % aan inkomstenverlies te compenseren). Je "moet" trouwens helemaal niet kijken. Er zijn ook programma's die mij niet aan staan, en dan zap ik even weg tot er terug iets uitgezonden word dat ik wil interessant of leuk vind. Of ik ga even iets nuttigs/plezants doen. Een boek lezen of zo... Moet je echt eens proberen! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be