![]() |
katertopic
:morning:
verdere uitleg overbodig. |
Pak een dafalgan :-)
Maar dat is voor mij op zondag pas :-) |
Cola light is 't beste anti-katermiddel(en das dan ook de enigste reden waarvoor ik ColaLight drinken).
|
Ibuprofen of beter nog een suppooke (beter voor de maag en pilletjes verteren nu toch bijna niet).
|
Veel water drinken.
|
Voor het slapen gaan een groot glas water, al dan niet met toegevoegde vitamines.
Bij het opstaan, een glas water, al dan niet met opgeloste vitamines. Een pijnstiller voor de koppijn en een alfavitje voor het vermoeidheidsgevoel. Zo snel mogelijk een ontbijt. Indien kotsmisselijk, na elke aanbidding van de porceleinen god toch een glas water, zelfs al geeft dat meer potaanbidding. Libro, goed idee van die suppo. 't is geen zicht, en geeft een wee semi, wannabee homofobiegevoel, maar het werkt wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah, tenzij het een NA biertje is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ibuprofen is goed als pijnstiller maar is bijzonder hard voor de maag (zelfs maagbloedingen vallen niet uit te sluiten). |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Dit is mijn kater:
|
Citaat:
|
zuipe!
|
Tegen de kater weet ik wel iets heel goed.
Supervettig eten eten voor je gaat slapen, dat vet breekt de alcohol af. Als je dan toch in slaap sukkelt zonder een vettige hap gegeten te hebben, en je wordt wakker met die pijn in je buik. Je drinkt 1L water op, zo snel mogelijk, vinger in de keel en in de wc overgeven. Dit proces herhaal je tot je iets van betering waarneemt. Je neemt brocoli, selder, en een soeplepel merikswortel. Geen bouillon, je gooit dat samen in een soep en mixt deze door. Je mixt het om het sneller te verteren en je maag niet te overbelasten. Dit drink je op, je gaat nog max een uurtje last hebben. Melk helpt ook, legt een film over je maag, maar dat is dan weer wat zwaarder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pils daaronder een rauw ei plus nog een goede scheut melk. Drink dit op. Spauwen maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be