![]() |
50 jaar Melkbrigade
Nog steeds prijkt een M op mijn Chiro-shirt
al werd ze door al die jaren verkleurd. Dankzij nonkel Bob sloeg ik krachten op. Ik heb me mijn spiermassa nooit betreurd ... :roll: |
Citaat:
|
Deze tijd geeft mij steeds en goed gevoel,karre ditsel karre ditsel karre dol
|
Citaat:
Och, moet het 3 glazen melk per dag Dat doet het ![]() Van melkbrigadier tot Witte Motor De eerste grote melkcampagne dateert van 1957. Toen werd de M-brigade opgericht. Wie drie glazen melk per dag dronk, mocht zich melkbrigadier noemen. Tussen 1957 en 1963 waren meer dan een miljoen jongeren lid van de M-Brigade. Ze kregen o.a. kortingen op evenementen en pretparken. In de zestiger en zeventiger jaren was Joris Driepinter de held van jonge kinderen. Hij verrichtte sterke staaltjes dankzij drie glazen melk per dag. De reclame van Melk.De Witte Motor (1983-1993) richtte zich op jongeren van 12 tot 20 jaar met de boodschap dat melk een eigentijdse drank is die energie geeft. Die boodschap werd verspreid met televisiecommercials en evenementen, zoals de National Fungames. |
Citaat:
![]() |
Melk heb ik altijd al gortig gevonden
Gruwelend denk ik terug aan AA van Joyvalle AAngemoedigd door een lerarenkorps met AA steekpenningen. Behalve vele manen geleden de ambrozijn van moeders tiet - als ongerijpte witte wijn abrupt werd de aanvoer afgesneden en sindsdien heb ik altijd geleden onder het juk van de uier-moedjahedien. |
Citaat:
of met een coffee op zijn Iers maar tracht uw tetten eens weg te zetten of ik appeleer de brancardiers ! |
Voor mij kan allang geen hulp meer baten,
En al dichtend verlies ik misschien nog meer maten Gebrek aan melk en overvloed aan tetten Aldus mijn brein - onherroep'lijk verettren Zo vul ik de rangen der forumpsychopaten. |
Citaat:
jij blijft dus bij je tetten-geschut maar 't is beter zo want straks daalt 't niveau nog verder neerwaarts richting k... |
Al ben ik dan compleet gaga en maboel
zo inherent stabiel als een driepotige stoel 't niveau kan pas dalen als w'er Fabiola bijhalen dan wordt het hier pas echt een janboel. |
Citaat:
al gaat 't hier van erg naar idioter maar van onze kelk met gezonde melk blijft hier nu blijkbaar zure boter |
De verbanning van floppy uit 't forumgewoel
Helaas! hier geen Fabi met tetten en smoel MaGniFi ten spijt ben ik niet bereid zelf Hare Hoogheid te onteren als doel. |
Hoog in haar kasteel in Laken,
Zit ze nog steeds te kwaken, Met haar veel te dure japon, en haar kapsel van beton, Blijft ze steeds een harde noot te kraken. |
Citaat:
Haar kapper was ooit state-of-the-art doch is intussen overbejaard. Met haar fifties-dos verblijdt ze De Post want zo wordt op de zegels bespaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus zo wordt Fabiola rijk En wij maar postzegels kopen hé |
Citaat:
wijl wij bejubel'n ons' hotemetoten want fabi is kies en uw slip is vies daar wil ik terecht mijn hoofd op verloten. |
Citaat:
|
Citaat:
maar hou uw hoed aub toch geheel Legt gij toch uw kinne onder de guillotine verkoop mij dan eerst uw hoofdjuweel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be