![]() |
Waals strooizout bijna op.
Een stockbreuk in de zoutvoorraden
leidt mogelijk tot wegblokkaden. De Waalse pistes zijn pessimistisch voor langlauf op de autostraden. |
Slakken van een verotte Waalse ijzeroven
Kan ook gebruikt worden daarboven |
Rijmen en dichten
zonder uw gat op te lichten alleen kan je geen dichtersclub stichten dus heb je geen publiek? pleur het op dat forum met die politiek. |
Citaat:
verstand vindt men eerder in woestijnen. Ik dacht dat het dichten hen zou verlichten. Maar 't blijven parels voor de zwijnen. :-( |
Reeds jaren politiek gezwets,
Paranoïde geklets, moet men nu zout gaan bijhalen, of splitsen met die walen, 't zal weer ni passen in de budgets |
Citaat:
maar kozen dan hun hielen te lichten. 't Ontaardde in listen van extremisten. Ik gaf het op en ben gaan dichten ... |
Berekend en ijskoud, kassa en frigo,
Niet mooier dan de gemiddelde sumo, Hoe die gek van Bergen, Ons nog langer kan tergen, Slinkse linkse di Rupo |
Citaat:
Hoe verzin ik alsnog een kwatrijn, Want als het stilaan begint te dooien, en men nog steeds wil strooien, Moet er dan geen zand zijn? |
Citaat:
die raken toch nergens wal of kant. Dus zei mijn verstand : sleep 't best'uit de brand. En zo vond ik mijn heil bij Vivant (°). (°) Het vraagt wel effe 10 minuten om hun visie te doorgronden, maar het zijn zeker géén verloren minuten ! |
Citaat:
In het grote vld-bos huist ene duchatelet Velen vinden hem een mooiprater Onbemind door het wijwater En dat allemaal voor een interessant aanslagbiljet |
Roland Duchatelet praat niet maar schrijft
Zijn "nv België" is een boek dat blijft. Het is goed gevuld zonder flauwekul met een visie die allen beklijft. |
Citaat:
Hoeveel ze binnen kunnen halen Zonder herverdeling en met koning worden voornoemde parels, slechts kralen |
Citaat:
Over "herverdeling" zijn ze puntueel : het basisinkomen moet er ooit komen voor huisvrouw en voor industrieel. |
Citaat:
Wie steeds leefde als een koelie Met een zware last te dragen Om vadertje staat te welbehagen, Wordt dan plotsklaps een echte yuppie |
ik hou niet van strakke regels wat inzake metrum.
waar is de dichterlijke vrijheid? |
A
AA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! melk |
Citaat:
doet me aan libertarisme denken. |
Citaat:
dus ontdekte hij een ander spectrum, want samen met Mauro, steelt ie de show, hanteert hij dusdanig het plectrum |
oe zittet eigellek?
dichtvorm om te zeuren over politiek? in K&K dan nog! :cheer: zeveren en zwansen :cheer: :cheer: PBL-RKT :cheer: |
Citaat:
DA NON Existentieel melkgenot! STABIL ACtueel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be