Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   OCMW overvallen : onqs geld wordt ook al gepikt... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11951)

Bloxbuster 13 april 2004 12:35

Binnenland
:cry: Dat ze overvallen wat ze willen mar niet onze bron van inkomsten ze :evil:

13/04 Gewapende overval op OCMW-dienstencentrum in Wilrijk
Twee gemaskerde mannen hebben dinsdagmorgen een gewapende overval gepleegd op een dienstencentrum van het OCMW aan de Krijgslaan in Wilrijk.

Niemand raakte bij de overval gewond, zo meldt het parket van Antwerpen. Het duo stapte even na 9 uur het centrum binnen en bedreigde de onthaalbediende.

Ze gingen aan de haal met een zeer geringe buit en vluchtten te voet weg. Van de daders ontbreekt voorlopig elk spoor.

Gargamel 13 april 2004 14:25

Ga je beklagen bij je vriendjes :twisted:

dorus 13 april 2004 15:53

Er gebeurt wel meer in de sociale centra van het OCMW Antwerpen.

Een 'klant' slaat een deur in, gooit met stoelen, valt andere klanten aan. Politie weigert te komen.
Politiekantoor op nauwelijks 100 meter van het centrum.

Een 'klant' bedreigt anderen met een stanleymes. Zwaait wil om zich heen.
Politie weigert te komen. Politiekantoor op nauwelijk 100 meter...

Uit zeer betrouwbare bron:
Gisteren, 12 april 2004: illegaal, opgenomen in de psychiatrische afdeling van een OCMW-ziekenhuis, valt een personeelslid aan. Personeelslid ontsnapt ternauwernood aan wurgdood. Meubilair en deuren sneuvelen in een gevecht in regel. Als de man door de eigen veiligheidsdienst is overmeesterd, verschijnt na ruim 30 minuten oom agent. (Politiekantoor op nauwelijk 100 meter!).
Een kwartier later meldt de man zich weer aan bij receptie van het hospitaal. De politie heeft hem wandelen gezonden, zelfs geen PV gemaakt.

Enfin, zou houdt men de criminaliteitscijfers laag....

Watcher1 13 april 2004 16:10

Blijkbaar zijn die "sociale centra" dan even gemakzuchtig als de door U vermelde "Oom Agent" . 300 meter verder bevindt zich eveneens de dienst "Interne Toezicht" zo zij zich slachtoffer, benadeelde etc... of onheus behandeld voelen...

Watcher1 13 april 2004 16:11

Kleine rechtzetting " ........100 meter verder...... " 8)

mvg

dorus 13 april 2004 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Watcher1
Blijkbaar zijn die "sociale centra" dan even gemakzuchtig als de door U vermelde "Oom Agent" . 300 meter verder bevindt zich eveneens de dienst "Interne Toezicht" zo zij zich slachtoffer, benadeelde etc... of onheus behandeld voelen...

Beste,
een psychopaat met moordneigingen, wordt gewoon op de bevolking losgelaten.....

Is watcher misschien een 'oom agent'?

Watcher1 13 april 2004 16:21

En Doris een rentenierende psychopaat ? :lol:

dorus 13 april 2004 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Watcher1
En Doris een rentenierende psychopaat ? :lol:

Watcher heeft het blijkbaar moeilijk met een eenvoudig verhaal, waar zijn vriendjes, de 'fédération libre des imbéciles casqués' ofte 'flic' niet te best uitkomen.
Spijtig genoeg zijn er zeer weinig positieve verhalen over onze ordediensten te vertellen.
Misschien wil watcher wel eens een poging wagen in plaats van grove beledigingen, die overigens zijn 'filkkenpeil' bevestigen, te spuien.

Toe watcher, waag eens een poging. Geef ons eens een positieve flikkenstory.

Lesane 13 april 2004 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Binnenland
:cry: Dat ze overvallen wat ze willen mar niet onze bron van inkomsten ze :evil:

13/04 Gewapende overval op OCMW-dienstencentrum in Wilrijk
Twee gemaskerde mannen hebben dinsdagmorgen een gewapende overval gepleegd op een dienstencentrum van het OCMW aan de Krijgslaan in Wilrijk.

Niemand raakte bij de overval gewond, zo meldt het parket van Antwerpen. Het duo stapte even na 9 uur het centrum binnen en bedreigde de onthaalbediende.

Ze gingen aan de haal met een zeer geringe buit en vluchtten te voet weg. Van de daders ontbreekt voorlopig elk spoor.

Haha, hiermee bewijs je wat ik al lang dacht. Kaiser is gewoon een racist die hier wat de moslims in discrediet komt brengen. Betrapt kerel.
Zoals in The Long Kiss Goodnight: "You're telling me that you're going to fake some terrorist thing just to scare some money out of Congress? Well, unfortunately, I have no idea how to fake killing 4,000 people so we're just going to have to do it for real. We'll blame it on the Muslims naturally ... then I'll get my funding."

Raven 14 april 2004 12:12

Ik heb een positief verhaal over de flikken.

Het was karnaval in een-niet-verder-benoemde stad waardoor er wat zatte migrantenjongeren ( :? , je zou denken een tegenstelling) een voorbijganger en (vooral de) voorbijgangster begonnen lastig te vallen met ouderwets gevecht tot gevolg.

Desalniettemin, toen onderstaande met gsm belde naar de politie met boodschap "vrouw wordt aangerand door wat identiteit-misnoegde jongeren, echtgenoot slaat erop los en krijgt slaag erop los" bij het aanschouwen van dit spektakel werd er mij verteld dat er onmiddelijk een dispatch-unit uitgezonden was. Toen ik een tweede keer belde, nog geen anderhalve minuut later omdat het bloed uit enkele lippen begonnen te vloeien, werd er mij verteld dat de politiecombies onderweg waren en dat ik alvast wat verband moest gaan halen ofzo. (in kleine letters wilde die zeggen: fuck off en maak u uit de voeten).

Toen ik had neergelegd kwamen ze aangereden met 3 combies, geladen met een 10 tal flikken. Dit alles op geen 5 minuten, en politiekantoor ligt op zo'n kleine 1000 meter.

T'is dus allemaal relatief.

boer_bavo 14 april 2004 12:27

Al het geld van het OCMW is zoiezo gepikt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be