Garry |
22 februari 2009 18:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
(Bericht 3991625)
Lang geleden ongeveer 1.5 jaar geleden had ik samen met het Vierde Wereld Syndicaat en actie willen opzetten die ik uitgedokterd had,het liep ff fout af omdat mensen mij niet ernstig wilden nemen
Ik plande een actie voor Carrefour tegen de hoge voedselprijzen ,vele dachten,dat duveltje is zot.Nu krijg ik overal gelijk,dat was het begin van deze crisis
Mijn vraag is(vandaar binnenlandse politiek) wat ik kon voorzien konden onze politiekers dit niet doorgronden?
|
Ah, een beetje zot zijn kan geen kwaad. Dertig jaar geleden verklaarde men mij ook zot om dat ik een immens groot leegstaand pand kocht waar wanneer je beneden stond en naar boven keek je de blauwe hemel kon aanschouwen, vier verdiepingen hoog + een zolder. Ramen aan de achterkant waren er uit gewaaid en de duiven vlogen overal vrolijk in het rond.
Wanneer ik op de stelling er aan stond te werken in 32 ° in de zomer, verklaarden ze mij voor de tweede maal zot. Toen ik nadien wanneer alles netjes was bij de belastingregistratie moest gaan uitleggen hoe ik dit prachtige pand, het mooiste uit gans de omgeving, zoveel te laag beschreven had naar hun dunk, toen verklaarde men mij niet meer zot.
Wanneer ik in die periode mensen aanraadde ,als ze konden dat ze één van die krotten die aan de schelderkaaien leeg stonden moesten kopen, zo van die dingen die, als je achter je de deur dicht trok, de boel instortte en waar je bij wijze van spreken op dat moment nog geld bovenop kreeg, verklaarde ze me ook zot. Wanneer men voor zo'n zelfde pand in de zelfde miserabele staat slechts enkele jaartjes later meer dan 20.000.000 BFr neertelde, verklaarde niemand mij nog zot.
|