![]() |
Obersturmbahnführer Maingain: 'Aernoudt of het FDF!'
Citaat:
|
Godwin vanaf de titel. :D
|
Het is lullig dat Rudy Aermoudt die als doel heeft om de "almacht" van de PS te doorbreken in Wallonië aardig op weg is om die met 4 jaar te verlengen. Ik snap ook niet dat MR zo'n schrik heeft van die Aernoudt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is natuurlijk volslagen onzinnig om zo gedetailleerd te gaan spelen met cijfers van peilingen, maar dat Reynders geen gevoel voor cijfers heeft, heeft hij al genoeg als minister van financiëel wanbeleid bewezen. Bovendien probeert de Luikenaar Reynders vooral in Wallonië groter te worden dan de PS. En het FDF haalt nu eenmaal geen stemmen in Wallonië maar enkel in Brussel en de Rand. Maar het ziet er naar uit dat Reynders al aan het terugkrabbelen is... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken niet veel van statistiek (helaas), maar dat lijkt me toch wel sterk. |
bestaat LiDé nu nog?
|
Geen "Flamengs" in de directe omgeving van FdF-ers geduld!
Hallo "Centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding?" ;-) |
Citaat:
|
Rudy Aernoudts, vaarwel ministerpostje :lol:
|
Citaat:
En daar rekende hij juist op. Was hij niet de man die zei dat samenwerking tussen Vlamingen en Walen perfect mogelijk is? :lol::lol: |
Wat ik het meest opzienbarend vond is de onmiddellijke mededeling door het CDH dat als het FDF niet meer bij de MR wou horen, het welkom was in hun eigen rangen.
Eén pot nat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Vlaanderen mag er dan al weinig verschil zitten tussen partijen, in Wallonië is er blijkbaar helemaal geen verschil meer. Of de MR nu iets zegt of de CDH of PS of ecolo veel verschil zal er nooit tussen zitten maw één pot nat.
|
Citaat:
Eigenlijk is ZELFS België die SOORT beter kwijt dan rijk !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Voila, Maingainstje's woord is wet, zoals we al veel langer wisten is hij de belichaming van de dictatoriale minderheid van dit land. Overal terwereld zijn er rassen en volkeren die menen aanspraak te mogen maken op de grond(stoffen) of het land van een ander. Meestal stuit dit op stevige contestatie, behalve in de anus van Europa natuurlijk.
Bij CD&V NV-A was't rapper bal masqué hé? Daaruit blijkt alweer dat Dewever u aller alleen holle phrasen voorhoudt: "meer vlaanderen, minder crisis" is nog altijd niet "op eigen kracht en Vlaanderen onafhankelijk!". Ik heb toch liever eitjes voor m'n geld. |
Citaat:
Ik dacht dat het Vlaamse verkiezingen waren geen federale? Als je eieren voor uw geld kiest bij sommige andere partijen zal je nog lang mogen wachten. Ze trappen zelfs systematisch hun eigen eieren plat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be