![]() |
Wat te doen tegen alcoholverslaving
alcoholverslaving ,wat kan men er tegen beginnen,de verslaafde afmaken mss :roll:
Wat denken jullie hiervan? |
iboga
|
Psychologische begeleiding gaan zoeken en je aansluiten bij de Anonieme Alcoholisten (AA'ers), absoluut. Uit onderzoek blijkt dat dit effectief heel behulpzaam is.
Voor wie er baat bij heeft en geïnteresseerden, dit is de link http://www.aavlaanderen.org/ |
Ik drink toch gere mijn wijntje zenne :)
Geen probs met de wet, en voorraad in overvloed. Op elken hoek bijna te krijgen. Maarja, nen echten alcoholist heeft het al van 's morgens nodig of kan niet functioneren he. En dan beginnen die zijn handen zo te trillen enzo |
Citaat:
|
verslaafd? ma echt zwaar verslaafd?
afkickeeeeuh! Dronkoers kan da niet :p |
Citaat:
|
|
Eerst tafelbier en dan water.
|
alle betalingen op bankkaart organiseren, en een drinkaccount maken van 3euro per dag.
|
Een fles cognac van den aldi in één teug leegdrinken. Het zal je leren.
|
Citaat:
|
Niet alleen LSD, maar ook iboga (30 uur in trance :twisted:) jongens. Eigenlijk psychedelics in het algemeen. Wat wil psychedelic zeggen? "Geest in werking"
Psychedelics openen gewoon een nieuwe deur voor deze mensen. Ze aanzien de wereld dan anders. Geloof me, dankzij de paddo's drink ik een geheel pak minder. En ik dronk van 's morgens soms. Nu is dat gelukkig voorbij. Ik kan het bij een twee flessen wijn per avond houden. 't Is legaal, niemand da me iet kan maken zolang ik ne brave dronken burger ben. |
Disulfiram (Antabuse)
|
Wie werkt heeft geen tijd om zat rond te lopen.
Werk als oplossing dus. Handenwerk...om uw harde schijf in uw gaga kamer eens leeg te krijgen. |
Citaat:
Ik weet het niet. Het ontwennen van een verslaving begint meestal bij het erkennen van het probleem door zichzelf. |
Citaat:
Wat heeft werk trouwens met alcoholisme te maken???? Moet gij werken om u beter te voelen? Ocharme dan :) |
Citaat:
Niet gewoon op uw werk zijn. Groot verschil. Maar dat men het maar eens probeert, het resultaat zal enorm zijn. 6 maanden dag en nacht beulen en afzien. Men zal de fles rap laten staan. |
Ach die mensen zuipen immers bij het thuiskomen ook...
Wie wilt zuipen, zuipt gewoon, heeft toch niets met werken te maken ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be