![]() |
Water
http://waterconsciousness.com/
Citaat:
About the Film Citaat:
Citaat:
Zwart goud? Goud ziet blauw. |
Teveel mensen op aarde.
|
Maar ook heel veel water, genoeg zelfs, las ik ergens, om 15 miljard mensen drinken te geven.
|
Citaat:
|
Bof, om drinkbaar water te hebben voor XXX miljard mensen is alleen energie nodig.
Met genoeg energie kan je zeewater drinkbaar maken, de menselijke afvalwaters zuiveren, en terug de natuur in lozen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uw voorkeuren thefishdoesntthink veranderen niks aan de realiteit.
Als er teveel mensen goed water nodig hebben, gaat het goed water onbetaalbaar worden en gaan er mensen dus geen goed water kunnen veroorloven. Dan hebben die mensen enkele opties. 1)De meest duidelijke en waarschlijnlijke. Stelen 2) Creperen 3) Creatief zijn. Zoals ik al schreef, met genoeg energie kan je zelfs rotsen omzetten in water. Maar het is zelfs nog makkelijker een mens, plant of dier uit te persen. |
Citaat:
Producten waar arbeid in gestoken is, dat is wat anders, maar intrinsiek de dingen die deel zijn van onze aardkloot als eigendom beschouwen is per definitie onrechtvaardig en amoreel. |
En volgens mij is schaarste gecreëerd door bedrijven, door het door winst gedreven kapitalistisch systeem, sowiso eigenlijk. Hoe schaarser ze (bedrijven, banken, regeringen) ons kunnen overtuigen dat hun goed is, hoe meer ze ervoor kunnen vragen.
Water kost in vele landen meer dan olie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik eis seks met je dochter! |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat zo is, ben ik het met Pieke eens. |
Citaat:
|
Citaat:
daar is ze nog veel te jong voor, pedo en daarbij, ge geraakt nooit door de selectieprocedure... |
1x is meer dan genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben heel viriel, heb veel borsthaar, blauwe ogen, drink niet overmatig veel, en vloek niet in vrouwelijk gezelschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be