![]() |
Aktion T4 anno 2009: Geef de onproductieve kindjes methylphenidaat!
Citaat:
http://hln.be/hln/nl/38/Je-Kinderen/...middelen.dhtml ![]() ![]() ![]() |
![]() Eentje uit de oude doos voor de mensen die hiervan minder op de hoogte zijn... |
Den docteur zegt het dus het zal wel goed zijn, zeker?
Ik weet hoe retesimpel het is om rilatine te verkrijgen. Men moet gewoon wat liegen tegen de dokter. |
Beetje overdreven titel niet?
|
Citaat:
Als een kind rilatine moet nemen, zal het nooit op eigen kracht kunnen concentreren, omdat het afhankelijk is van de drug. |
Citaat:
hun layout schreeuwt ook om aandacht met grote vetgedrukte sensatiekoppen en fotos :-) zoals "the sun krant" in engeland |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet in ieder geval wat onderzoeken er aan de diagnose ADHD zijn vooraf gegaan. Tenminste aan de echte ADHDers. En het is niet aan een huisdokter om vast te stellen dat iemand ADHD heeft of gewoon zeer actief is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben bvb ook erg afhankelijk van voedsel zodat ik energie heb om te kunnen bewegen. Waarom is de ene afhankelijkheid zorgwekkender dan de andere? Er zijn natuurlijk mensen die een zo groot mogelijke onafhankelijkheid als hoogste doel stellen, maar er is volgens mij geen reden om dat ook van andere mensen te eisen. |
Citaat:
Het is hoe je het beziet, uiteraard. Ik zou het niet aankunnen om afhankelijk te zijn van de pharmacie om mijn dagelijkse taken normaal te kunnen uitvoeren. |
Citaat:
Ik denk ook dat je de afhankelijkheid van rilatine nogal overschat. Ik heb zelf een half jaar rilatine geslikt en het was nu echt niet zo dat ik mij niet meer kon concentreren toen ik geen rilatine nam. |
Citaat:
Ik denk dat het geheel anders is voor kinderen van 7 die rilatine toegediend krijgen en dan een drietal jaar later ermee stoppen. En mijn drugslabo heb ik nodig voor andere dingen. De paddo is net illegaal in NL ;-) |
Citaat:
Kijk onder "Killing of children". |
Citaat:
Ik heb geen ervaring of kennis met rilatinegebruik op zo'n jonge leeftijd. Toch denk ik dat bepaalde rituelen die bij het focussen horen overgeheveld kunnen worden tussen de periode van rilatine-focus en niet-rilatine-focus. En dat het kind dus niet per se in een situatie van focus-hulpeloosheid wordt geplaatst. |
Citaat:
|
dokters krijgen geld, snoepreisjes en andere kado's toegestopt als ze bepaalde medicijnen voorschrijven. de industrie geeft natuurlijk mooiere incentives op medicijnen die langdurig genomen moeten worden, zoals relatine, prozac and andere "schijn-geneesmiddelen" (genezen doen ze niet enkel symptonen onderdrukken met alle gevolgen vandien)
de farma industrie kan toch niet blijven neusdruppels en keelpastilles voor de 30ste keer her-uitvinden en moet nieuwe afzet markten scheppen en vullen |
Citaat:
Opnieuw: ik weet het niet. Daarom acht ik het ook niet onmogelijk. Ik acht het ook mogelijk dat jij gelijk hebt of dat in bepaalde gevallen ik gelijk heb en in bepaalde gevallen jij gelijk hebt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be