![]() |
Spreekkoren : ''Walen zijn pedofielen''
Citaat:
-------------------- Hebben Walen lange tenen ? Wat vinden jullie van ? |
Slechte humor.
|
|
Ik vind het een beetje spijtig dat er van het mijns insziens grappigste spreekkoor, namelijk "Et les wallons, ne travaillent pas" geen melding wordt gemaakt.
Ach, ik ga ondertussen al een jaar of 6 naar RAFC en heb nooit anders geweten. Met racisme heeft dit absoluut niks te maken, we hebben tenslotte zelf Walen in onze kern. Het is gewoon een manier van destabilisatie richting de tegenstander, net zoals "Kamelenneukers" richting SK Lierse, "Et Malinwa, c'est du caca" richting KV Mechelen of de ontelbare songs richting Germinal Beerschot Antwerpen. Mensen zouden beter wat meer relativeren. Er zijn in het verleden Waalse supporters geweest die richting Vlaamse clubs de leuze "Ik zou liever een aap zijn dan een Waal" scandeerden. Eens goed mee gelachen en verder naar de wedstrijd gekeken. Zo simpel is dat. |
"Les wallons ne travaillent pas" is een klassieker.
|
Kvind het onsportief, maar ja, wie ben ik...
|
Ik vind het ook maar smakeloos. "Walen buiten" of "les wallons ne travaillent pas" tot daar aan toe nog, maar "walen zijn pedofielen" ...
|
Walen zijn geen pedofielen want daar zijn ze veel te lui voor. :lol:
|
Laten we aub naar het voetbal gaan zien voor de sport en niet voor andere dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is wel grappig, het pleps dat ander pleps uitmaakt :)
|
Het is eerder triestig gesteld met de supporters van antwerp.
|
Wat heeft dat nog allemaal met voetbal te maken. Weinig verheffend allemaal.
Ik vind trouwens dat er veel te veel over voetbal wordt gepraat. Een dikke geldboel bovendien. Nog maar weinig met sport te maken. Maw: het sop is de kool niet meer waard. Punt uit. |
bevestigd alleen maar de indruk van een heel laag nivo onder de voetbal "fans", brood en spelen is altijd al voor het plebs geweest
|
Goh, er was nog een tijd dat wat op café en in stadions werd geroepen daar ook gewoon bleef. Daarvoor dienden dergelijke plaatsen.
Nu smeert men het overal uit in TV en kranten. Media rapporteren tegenwoordig gretig wat je normaal op de achterkant van toiletdeuren kan lezen. En wat zijn er telkens toch weer mensen 'geshockeerd', 'verontrust', 'vernederd', 'onthutst',...kortom... kaakslagtoffers zoals ik ze noem. Alleen het triviale is nog essentieel blijkbaar. |
Nu mogen de mensen nog niet meer zingen.
Allemaal de gevangenis in? |
Citaat:
|
Er wordt vanalles en nog wat geschreeuwd tijdens een gemiddelde voetbalmatch (is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven), maar als het over de Walen gaat is er ineens een enorm probleem. Sta me toe daar vragen bij te stellen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be