![]() |
Vlaams huis in NewYork
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...New-York.dhtml
Huurprijs : 500.000 euro/jaar!!! |
Wie 't breed heeft kan het breed laten hangen.
Nu ja, Vlaanderen zal ook spaarzamer moeten worden, maar met een beetje inzet en geluk verdienden die zich wel terug. |
Bedoeling is waarschijnlijk wel dat het een investering is, maar het blijft toch een gigantisch bedrag.
Benieuwd of het zal lonen. |
Citaat:
Ik heb meer problemen met de vloot aan peperdure superberlines waarmee de heren excellenties in Brussel naar hun werk rijden. |
Wat we zelf doen, doen we beter.
We moeten dus blind geloven dat het geld goed besteed is! |
Vlaanderen Vlagt goes West.
|
Citaat:
De huurprijzen in New York zijn ook niet te vergelijken met die in ons land. Ik vind het nogal meevallen. Tel daar nog eens de kosten voor het personeel bij en je komt makkelijk aan meer dan een miljoen euro op jaarbasis. Het valt af te wachten wat het resultaat is van dit initiatief. Het lijkt me ook niet evident om dat te gaan beoordelen. |
Goed initiatief, maar ja New York is niet goedkoop. Misschien hadden ze best eerst andere plaatsen opgezocht.
|
Citaat:
De relevantie is ondertussen ook wel aangetoond, op de manier hoe Peeters stokken in de wielen werd gestoken door federale diplomaten, die eigenlijk geen kak hebben uitgestoken voor verschillende Vlaamse dossiers. 500.000 Euro is in deze contekst maar wat zakgeld die Vlaanderen veel zal opbrengen. PS, het Vlaams Huis is een project die volledig op de kaart staat door Geert Bourgeois. |
Citaat:
|
Citaat:
New York is de belangrijkste stad van de VS maar om nu te zeggen dat het de economische draaischijf is van de volledige VS is zwaar overdreven. Detroit is voor Vlaanderen wellicht belangrijker dan New York. De uithaal van Peeters heeft als eerste plaats als doelstelling om dit project te verantwoorden. Vandaar ook de timing. Dit is niet meer dan een veredelde operatie Vlaanderen Vlagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
500.000 valt nog goed mee, zeker als je kijkt waar het ligt in NY. Ik zat vorig jaar met een Erasmus student op café die een jaar in Soho in NY op appartement had gezeten (samen met nog een student). De maandelijkse huurpijs bedroeg 3500 $ voor een klein-middelmatig appartement in een goedkopere buurt van New York.
|
Om Vlaanderen te promoten vind ik 500.000 euro/jaar huurprijs niet te veel.
Je zal de Waalse spreekkoren nogal horen. 't zal nog erger zijn dan in Virton. |
Voor die prijs mochten ze de website toch iets "beter" maken....of bleef er niets meer over na de huur te hebben betaald ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be