![]() |
Zionisten organiseerden een blood & honour concert in Antwerpen
...op zondag 22 februari jongstleden, in De Singel. Op de affiche: Tzahal, een muziekband van het israëlische bezettingsleger. Het concert werd georganiseerd door ondermeer de subversieve extremistische organisatie Christenen voor Israël. “Het concert komt volledig in het teken van vrede en solidariteit met Israël te staan,” :lol: aldus Pieter Bénard van Christenen voor Israël. “We willen ermee duidelijk maken dat er in Nederland en België vele vrienden zijn die het land en volk Israël een warm hart toedragen en die vinden dat Israël het recht heeft om zijn burgers te verdedigen tegen terroristische aanvallen.” Nochtans weet elk verstandig mens dat het israëlisch leger heel wat bloed aan de handen heeft. Het is de gewapende macht van een schurkenstaat dat al decennia lang een volkerenmoord pleegt. Bloed en eer dus, blood and honour voor israël. De bezoekers waren voor 90% joden.
|
En linkskes? En wat heeft B&H hiermee te zien?
|
Ook een link misschien?
|
Blood and Honour zijn nazi's en zullen dus NOOIT een pro-Israel concert organiseren.
|
Ik dacht dat N-SA en B&H goed overeenkwamen? Na het militeren zijn het toch vaak goede vrienden.
|
Citaat:
|
:roll:
Waar heb ik ergens over de organisatie Blood and Honour gesproken? Nergens, en die hebben daar uiteraard niks mee te maken! Er staat blood and honour, omdat de inhoud van dat concert in feite hetzelfde is, bloed en ere maar dan ter glorie van israël. Zij die zo graag protesteren tegen muziekconcerten van Blood and Honour, organiseerden nu zelf een muziekconcert met vergelijkbare doelstelling en betekenis. Uiteraard moeten concerten ter verheerlijking van het zionisme verboden worden. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bwanni is de beste antireclame N-SA maar kan hebben. Wie vroeger nog twijfelde knapt nu volledig af.
|
Citaat:
|
Citaat:
8O Moest ik hier dan reclame maken? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be