![]() |
Het Kees -Bolle -Kaas-syndroom
Het Kees -Bolle -Kaas-syndroom:
Er zijn mensen die de crisis fel overroepen vinden. Daartoe behoort Kees Bolle Kaas, de bolle-kaas-achtige zaakvoerder van kees Bolle Kaas in Brugge. Ik ben het met hem eens (niet met zijn vet voorkomen). De crisis is niet alleen fel overroepen, het is een oplossing. |
![]() |
Wat?
|
o jee.
|
Neem me mijn lapidaire reactie niet kwalijk:
sommige mensen slagen erin zowel de gezellige crisissfeer als de gezellige forumsfeer te verpesten. |
Citaat:
Het is een oplossing om nu eindelijk eens met Keynes en ook het neo-marxistisch gedachtengoed komaf mee te maken. Het is een oplossing om de overheden en bedrijven nu eindelijk eens goed te ontvetten. |
Bij het lezen van de titel van deze draad dacht ik even met het zoveelste 'anti-ollander'-topic te doen te hebben.
|
Citaat:
We hebben het geloof in de crisis nodig om Keynes definitief uit de historische prullenmand te halen. En nu gaat die Keesbollekaas onze virtuele crisis voortijdig demystifiëren... Ik ga een kaasbol door zijn uitstalraam gooien. Vandaag nog. |
Citaat:
|
We hebben keynes nodig maar op een efficiente hedendaagse manier. De keynesiaanse manier waarop de crisis nu wordt aangepakt doet me eerder naar zelfmoord neigen.
|
De crisis is overroepen. Het is een manier volgens mij om de al te krappe arbeidsmarkt in het Westen terug onder controle te krijgen.
|
Citaat:
Eerst eens een resem doelpunten incasseren, dan worden ze wel wat kalmer. |
:cheer: crush capitalism :cheer:
|
Citaat:
Je gelukzaligheid klopt niet helemaal vriend. |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: crush FASCISM :cheer: |
Citaat:
|
Ik cheer daar voor mee. :cheer:
|
Citaat:
|
:cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be