![]() |
Red La Petite Bande!
teken de petitie om één van de laatste zaken waar wij nog trots op mogen zijn, van de ondergang te redden.
|
Nog nooit van gehoord. 'k Kan er dus ook niet trots op zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
|
Citaat:
nu ja, dit forum wordt bevolkt door cultuurbarbaren... :cheer: cultuurbarbaren :cheer: |
o, en ik heb niet getekend
barokorkest :roll: :cheer: cultuurbarbaar :cheer: |
W'emmen toch katastroof? :)
Al reeds 32 jaar |
Unif-titel :Cantate no.55 (BWV.55)
Ov.titelgeg. :Ich armer Mensch ich Suendenknecht Byzonderh. :/1726/ 1.Ich armer Mensch ich Suendenknecht:5'44" - 2.Ich habe wider Gott gehandelt:1'31" - 3.Erbarme dich lass die Traenen:4'14" - 4.Erbarme dich jedoch nun troest ich mich:1'17" - 5.Bin ich gleich von dir gewichen:1'07" Komponist :Bach, Johann Sebastian Uitvoerende :Karthaeuser, Sophie - zang sopraan Uitvoerende :Noskaiova, Petra - zang alt Uitvoerende :Genz, Christoph - zang tenor Uitvoerende :Woerner, Dominik - zang bas-bariton Uitvoerende :Petite Bande Uitvoerende :Kuyken, Sigiswald - dirigent Aant.uit-reg:06 Opnamedatum :2004-10 Landencode :EU83 Wyze v uitv. :75 Bestemming :31 Decaden :72 |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Als u hééééél af en toe es naar Klara luistert, weet u gewoon wie La petite bande is. Maar ja, aan de reacties te zien, bent u niet de enige die NOOIT naar klassiek luistert. Niet dat ik u dat kwalijk neem. Gewoon een vaststelling. Eigenlijk wel jammer, want klassieke muziek is een heel rijke wereld! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gij nu nog mee afkomt.
Ik heb weken geleden al getekend. Ik ben dan ook een elitaire zak die geld betaalt om naar de opera te gaan. :-P PS: maar 't is toch wel juist dat ze de laatste tijd een beetje afgezaagd aan het worden zijn hé. Toen Sigiswald vroeger begon met zijn originele instrumenten + manier van bespelen, was dat wel cool, nu is 't van "Been there, done that, bought the T-shirt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be