![]() |
Net...
ne pizza besteld... normaal komen die veel te vroeg. Waarschijnlijk komt die vandaag te laat.
|
duh tis weekend
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen zorgen, uw eten komt nog :D Btw wie is dat meisje in uw avatar? |
Ik heb een slecht karakter.
Toen ik nog in de stad woonde en het eens aan het gieten was dat het niet mooi was, heb ik voor de lol een pizza besteld van een pizzeria die helemaal aan de andere kant van 't stad was. Die jongen op z'n brommertje zag er niet gelukkig uit. :lol: |
Citaat:
Nu ja, 't zal best een luizige job zijn, maar ze mogen toch wat opletten. |
Ik bestelde vroeger pizza met extra pepperoni's, die groene peppertjes.
Nu, ik vond dat altijd weinig dus vroeg ik op een keer, langs de telefoon een driedubbele versie daarvan. Maar meneer, zei de mevrouw bezorgd, dat zal niet gaan want dan gaat de doos niet meer dicht. Ik begon smakelijk te lachen met haar en antwoorde, mevrouw, als ik een pepperoni bestel liggen er daar juist geteld 3 pepers op. Daarom bestel ik normaal extra pepperoni's, dan liggen er 5 op. En ik durf wedden dat met driedubbel er niet meer als zeven opliggen, dus die doos gaat gemakkelijk dicht. Uurtje later stonden ze daar met de Pizza triple pepperoni's, en het waren er 8. :) |
ik ga toch liever pizza in een restaurant eten ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=853 |
Citaat:
|
Net...
Voor de eerste keer in mijn leven een gitaar in mijn pollen gehad! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net heeft mijn monitor de geest gegeven. Nog snel naar de Fnac gelopen om een nieuwe te halen. Getver... dat zijn tegenwoordig allemaal van die 22 inch breedbeelddinges. Ik heb nu al een RSI-nek na 5 minuten politics.be lezen.
Enfin deze is het dus geworden. Wel jammer dat je geen 3:4 monitors meer kan vinden. Ik heb het niet zo op dat breedbeeldgedoe. |
Citaat:
Nen Explorer kan je later kopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be