![]() |
Multicul op z'n best...
http://www.politics.be/nieuws/4888/
"Die 27.940 euro? Eerlijk verdiend met zwartwerk" ANTWERPEN - Pakistaans-Colombiaans koppel graait uit drie sociale kassen tegelijk Officieel hebben ze niks met elkaar te maken. In werkelijkheid zijn ze een samenwonend koppel met vier kinderen. Daardoor krijgt hij - als illegaal! - een hogere werkloosheiduitkering terwijl hij bekende daarbovenop voltijds zwart te werken, en zij - die eveneens al ruim vijftien jaar illegaal in dit koninkrijk woont - naast het kindergeld jaren lang een onterechte (en dus terug te betalen) OCMW-uitkering als alleenstaande moeder trekt, voor een totaal van 44.912,15 euro. Hij riskeert 18 maanden cel en 4.950 euro boete, zij 12 maanden plus 2.475 euro boete. enz De moeite om eerst gans het artikel eens te lezen... En we mogen er vanuit gaan dat ze geen alleenstaand geval zijn in dat wereldje! Uiteraard zullen ze wel aan elkaar, vriend, familie enz, uitleggen hoe je het moet aan boord leggen om die domme Belgen te gebruiken al was het een winnend loterijbiljet... Natuurlijk zijn er ook mensen die menen dat dat mogelijk moet zijn maar dat men daar in alle talen moet over zwijgen: dat is haatzaaierij... Moet onze bevolking daarvoor gaan werken en belastingen betalen??? |
Citaat:
|
Je moet er al bijna bewondering voor hebben.
Maar wie heeft ze al die achterpoortjes uitgelegd? Probeer dat maar als autochtoon voor elkaar te krijgen. |
Citaat:
Misschien eens als kiesvee weer "kiezende burger" worden en hen wat stokken in de wielen steken? Dat is toch het minste wat we kunnen doen om ze te bedanken voor bovenstaande toestanden en andere leuke dingen! Onverwijld! |
nu niet voor het een of het ander, maar als aan zulke dingen je ergeren je bezigheden zijn op een zaterdagnamiddag, dan vind ik het maar zielig hoor. Kbedoel, wat kan mij/u/jan met de pet nu schelen dat die mensen nu een manier hadden gevonden om geld te verdiene. Ze hebben het geprobeerd en worden nu gestraft. Iets dat dagelijks gebeurd, wrs doen uw buren ook wel iets dergelijks, who cares?
geniet van het leven, en laat die dingen nu toch eens niet uw dag verpesten..triestige mensen zeg :( |
Citaat:
Alsof die mensen 1 dag gaan zitten en 1 euro zullen terugbetalen. Hoe naief kan men niet zijn? Vwalla, het is met die mentaliteit dat het mogelijk is dat tal van ongewenste uitheemse parasieten de grote sociale ruif komen leegknabbelen zonder er zelf 1 euro in te stoppen. En dan te bedenken dat anderen die 40 jaar hun zak afgedraaid hebben met een armoepensioentje wandelen gestuurd worden. Ze zouden zich dood moeten schamen de linkse behoeders van het exotisch parasitisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je verhaal eens vertellen aan iemand die een huis moet huren, een gezin onderhouden en zijn job net kwijt is dankzij de crisis. Happy happy Joy joy... :evil: |
Wat zijn Vlamingen toch een bende ZWAKKELINGEN.
WEG met zwakkelingen. Bweurk. |
Sorry maar dit kan niet...iemand die illegaal is krijgt geen werkloosheidsuitkering,en geen ocmw steun want daarvoor moet je ingeschreven zijn in het vreemdelingenregister.
Dus klopt dit bericht volgens mij niet. |
Citaat:
Jawel, ik erger me daar aan, en niet omdat het van allochtonen komt, ik zou het even erg vinden indien het over autochtonen ging! Dergelijke profiteurs moeten een halt toegeroepen worden, bestraft en het opnieuw herbeginnen onmogelijk worden gemaakt! Dus volgens jou moet dat allemaal maar kunnen, moeten we dat toedekken met de mantel der liefde en bewondering hebben voor hun vernuft om dat allemaal klaar te spelen... |
Citaat:
Enkel Belgen als beroepsfraudeurs zijn in staat om zo'n constructies uit te denken. |
Citaat:
Wat versta jij niet aan "Pakistaans-Colombiaans" koppel? |
Citaat:
|
Dus Belgen zijn beroepsfraudeurs en allochtonen die de sociale zekerheid oplichten bestaan niet.
NU mag u architect zijn ( waarom vermeldt u dit toch steeds??) maar als vooroordeel en bord voor je hoofd kan dit tellen |
Citaat:
???? Gewoon ter illustratie dat ik weet heb van een sector waarin zeer veel gefraudeerd wordt. Klanten vragen er dikwijls zelf om om hier en daar iets te fixen. |
Citaat:
De lieden waarvan sprake zijn vreemdelingen, hebben hier eigenlijk "geen zakens", hebben nooit iets gedaan voor ons land tenzij zich hier komen installeren en uit zoeken hoe ze aan het belastingsgeld van de Belgen kunnen zitten. Noem het gewoon diefstal. Toch nog een heel verschil met fraudeurs uit eigen land... Maar voor jou mag de ganse wereld hier zomaar zijn zakken komen vullen, zo simpel is het, nietwaar? Hoort bij de "mensenrechten"... |
Citaat:
Dat liedje gaat natuurlijk niet op. Wat Fallen Angel er niet bijzegt is dat die frauderende Belgen zich al blauw betalen aan belastingen, en dus bijdragen aan het systeem, terwijl die allochtone fraudeurs het systeem op alle mogelijke manieren proberen leeg te melken zonder ooit zelf 1 euro bij te dragen of bijgedragen te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be