![]() |
Justitie in België: Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek
Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek
Citaat:
Zeker een geval van verrijking. :-D Ach, ik maak er mij niet meer druk in: vanaf nu mogen de flaters van justitie elkaar in sneltreintempo opvolgen: de verkiezingen naderen en de mensen moeten de feiten nog vers in het geheugen hebben. En dan wordt het tijd voor een zwaar-rechts beleid! :-D:-D:-D Recht zal zegevieren. At last! |
Citaat:
Het feit dat ge blij bent met zulke voorvallen en zelfs hoopt dat er nog veel meer zullen komen is ook veelzeggend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe noemt men dan de toleranten (supporters )van multiculturele criminaliteit? Crapuul of linkse gefrustreerden? |
Justitie in België: Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek
Citaat:
Balans: Een vrouwelijke agente kreeg twee zware klappen. Haar mannelijke collega schoot ter hulp maar kreeg zelf een zware klap tegen het hoofd. De vrouw is met een hersenschudding en nekklachten opgenomen in het ziekenhuis van Tienen, de mannelijke agent heeft een barst in het kaakbeen. 16 jaar oud! Ge moogt eens raden wa ras... |
Citaat:
Is dat zoiets als een jeugdbende waar zowel christenen als moslims in zitten of zo? Citaat:
|
Iron chef, wat is eigenlijk je punt?
Je gaat me toch niet zeggen dat je het geen probleem vind , jongeren die agressief zijn tegen politie en uit plaatsgebrek even later de held van de straat zijn onder zijn vrienden. Wanneer dit maar al te vaak jongeren zijn van allochtone origine kun je toch moeilijk verwachten dat dit ontgaat? En in geloof niet dat integratie afhangt van tolerantie, wel van een bikkelhard beleid die dit doodsimpel eist dus is het voor mij fout hoe u steeds inhoudelijk het onderwerp negeert maar wel aanspreekt wanneer niets anders dan feiten benoemt worden. |
Citaat:
En nee, het probleem van jongerenbendes is geen christenenprobleem. Dat weet jij beter dan wie dan ook. Vandaar ook je verzuurde reactie. |
Citaat:
het menselijke? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De zin waarin hij zegt dat het wenselijk zou zijn dat er nog veel zulke dingen gebeuren, omdat dan de ogen zullen opengaan en iedereen het licht zal zien en op het Vlaams Belang stemmen. Hopen dat er veel mensen miserie hebben omdat je denkt dat jouw favoriete partij er dan op vooruit zal gaan vind ik eerlijk gezegd nogal barbaars en achterlijk. |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zegt hij dus niet. |
Citaat:
Als je wil dat ik met je discussieer zou het handig zijn als ik weet waar je het over hebt. |
Citaat:
Doe nu niet alsof je de enige Belg bent die nog nooit van"jongeren " gehoord heeft. :lol: Tip : die aanhalingstekens staan voor het moeltikoeltoerele gehalte van die jongeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be