Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homohaters willen uitvaarten Amsterdamse vliegcrash verstoren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119748)

liberalist_NL 1 maart 2009 16:34

Homohaters willen uitvaarten Amsterdamse vliegcrash verstoren

Uit de Volkskrant
Citaat:

AMSTERDAM - Leden van de fanatieke Amerikaanse Westboro Baptist Church kondigen aan uitvaarten te verstoren van de slachtoffers van het vliegtuigongeluk woensdag bij Schiphol. Zij zijn ervan overtuigd dat de crash een straf is van God voor het homovriendelijke Nederland.
Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...rash_verstoren

Het was natuurlijk een mum van tijd voordat ze het satanische Nederland eens zouden bezoeken. Wat indoctrinatie met een mens doet... :roll:

Savatage 1 maart 2009 17:01

Die bende extremisten is wel bijzonder lachwekkend. God hates fags, God hates the Netherlands, ...

HAMC 1 maart 2009 17:09

Vrjiheid van religie is een mooie zaak voor de democratie, weg met de homo's.

Savatage 1 maart 2009 17:21

1 Bijlage(n)
Pamflet

alice 1 maart 2009 17:57

Opzouten met die mensen met een Middeleeuws geloof, gooi dat zooitje Nederland uit!

Vlaams-Ardennees 1 maart 2009 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 4003423)
Opzouten met die mensen met een Middeleeuws geloof, gooi dat zooitje Nederland uit!

Het protestantisme is ontstaan in de periode van de Renaissance, toen waren de Middeleeuwen al voorbij. Meer zelfs, het protestantisme heeft zelfs haar steentje bijgedragen tot de totstandkoming van de democratische maatschappij waar wij nu in leven (niet dat ik zelf een protestant ben, integendeel). Dus zo Middeleeuws zou ik dat toch niet noemen. Ik zou ze beter als afgedwaalde extremisten bestempelen.

Babeth 1 maart 2009 19:12

Hmm... stel je voor... die piketters moeten wel het vliegtuig nemen om aan een Nederlandse (of eigenlijk Turkse) begrafenis te kunnen deelnemen... wat als d�*t vliegtuig neerstort ?

alice 1 maart 2009 19:22

Volgens mij onstond het protestantisme met o.aMaarten Luther die in de negentig stellingen aan de kerkdeur nagelde, en was dit voor de renaissance, maar goed.
In deze eeuw hoeven we van 'gelovigen' in hel en duivel echt geen moraallessen meer, dus opzouten ermee.

HAMC 1 maart 2009 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 4003552)
Volgens mij onstond het protestantisme met o.aMaarten Luther die in de negentig stellingen aan de kerkdeur nagelde, en was dit voor de renaissance, maar goed.
In deze eeuw hoeven we van 'gelovigen' in hel en duivel echt geen moraallessen meer, dus opzouten ermee.

Het protestantisme is het gevolg van het intraverse en de extraverte tegenstelling in de kerk.

De ene is ideêel gericht de andere naar het object. De strijd gaat dus over de substantie van het brood en de wijn//lichaam en bloed van Kristus.

Maar dit terzijde uiteraard.

Flanelcondoom 1 maart 2009 19:57

Sluipschutters, jagers en veroordeelde seriemoordenaars naar daar brengen.

Fozzie 1 maart 2009 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4003342)

Mijn religie zegt "Weg met de homohaters"... "Vrijheid van religie" heeft dus zijn grenzen als 2 religies compleet het tegenovergestelde zeggen.
"Vrijheid van religie" mag geen vrijbrief zijn om begrafenissen te verstoren en de nabestaanden opzettelijk te kwetsen.

Dit is geen religie meer, maar collectieve waanzin...

toccata 1 maart 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 4003789)
Mijn religie zegt "Weg met de homohaters"... "Vrijheid van religie" heeft dus zijn grenzen als 2 religies compleet het tegenovergestelde zeggen.
"Vrijheid van religie" mag geen vrijbrief zijn om begrafenissen te verstoren en de nabestaanden opzettelijk te kwetsen.

Dit is geen religie meer, maar collectieve waanzin...

²
écht walgelijk

Flanelcondoom 1 maart 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4003799)
²
écht walgelijk

Maar men laat ze wel bestaan.

Kritische Theorie 1 maart 2009 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4003342)

Was jij zelf geen homo?

HAMC 1 maart 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 4003805)
Was jij zelf geen homo?

Hoe? Ik dacht net dat u een homo was?

Kritische Theorie 1 maart 2009 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4003810)
Hoe? Ik dacht net dat u een homo was?

Ik heb nog nooit in een leernichtenclub met bijna uitsluitend mannen gezeten.

Flanelcondoom 1 maart 2009 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 4003823)

Was jij vroeger genomen door een ledernazi? Je klinkt echt kwaad.

HAMC 1 maart 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 4003823)

Uw sexuele voorkeur maakt mij niets uit man, out u maar gerust.

Kritische Theorie 1 maart 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4003829)
Was jij vroeger genomen door een ledernazi? Je klinkt echt kwaad.

Neen, toen was ik nog niet geboren. Jij hebt hen blijkbaar wel nog gekend. Dat bevestigt mijn vermoeden dat je al ver bejaard bent.

Flanelcondoom 1 maart 2009 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 4003835)
Neen, toen was ik nog niet geboren. Jij hebt hen blijkbaar wel nog gekend. Dat bevestigt mijn vermoeden dat je al ver bejaard bent.

Hoe oud schat je mij?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be