![]() |
Business ideeën.
Na drieëneenhalfmiljoen politieke ideeën misschien tijd om een keer te focussen op
... business ideeën ? Ik bijt de spits af. Idee 1. -------- Een commerciële versie van de forumkwis. Een platform toegespitst op online interactief kwissen. Voor een zo globaal mogelijk publiek. In allerlei varianten, en in allerlei tempo's. Wie interesse heeft om dit idee echt mee uit te werken, please pm. |
Toen ik deze topic zag, dacht ik eerst aan ocean shelf kelp farming en dergelijke.
Maar dit is een serieus idee, blijkbaar. I'm in. |
Ik gooi me op de grond in aanbidding voor dit geniaal idee.
|
![]() |
Ik dacht eerlijk gezegd aan Balthasar Boma.
|
Citaat:
FC De Politjoenen, het klopt wel in grote lijnen, twee voetbalploegen groot, de praatjes even plat, en vaker ruiten intrappen dan scoren. |
Citaat:
|
Idee 2.
-------- Hippe Ishinokoe technologie introduceren in de lage landen. Of zelf wat bedenken in die richting. |
![]() |
15 pond 67 ? nah, not my league
|
Da's de festivalprijs, anders is het de helft goedkoper.
|
Citaat:
|
Is die dan ook niet ingeblikt? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idee 3
------- Tegen kerstdag. Zelfhulpboek schrijven rond de recent ontdekte nieuwste persoonlijkheidsstoornis : het syndroom van Mac Gyver. Met een voorwoord van Nynorsk. |
Citaat:
( afgeleid idee : een sf roman waar Memen from Outerspace deze trend kapen om vanuit grafkelders de mensheid in mentale boeien te slaan ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be