![]() |
Opmerkelijke uitspraak van Leo Peeters in DS
Op de vraag waarom hij nooit meer vlaams minister werd: "Het is niet je eigen partijtop die alle knopen doorhakt. Dat ik in 1999 geen minister meer mocht worden, was evenmin een beslissing van de SP.A-top. Ik ben als Vlaamse minister met mijn rondzendbrief de confrontatie aangegaan met de Franstalige partijen. Die hebben hun zeg bij de regeringsvorming, zelfs bij de samenstelling van de Vlaamse regering." Ik moet zeggen dat ik daar toch nog even van verschoot, blijkbaar gaat de arrogantie van de franstaligen zover dat zij mee beslissen wie VLAAMS minister mag worden?!?! En blijkbaar wordt dat dan nog gepikt door de vlaamse partijen ook???? In omgekeerde richting zal dat uiteraard wel niet gelden... |
Ach de frustraties van iemand die beseft dat ie nooit minister zal worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is minister geweest, maar kan het nooit meer worden wegens een veto van het Hof/la Court en de Franstalige politici. Wie aan de privilegies van Franstaligen raakt in dit land, mag er de gevolgen van dragen. Maar ja, van een marxist(e) hoeven we niet te verwachten dat hij/zij tegen onterechte privilegies reageert natuurlijk... :wink: |
En dan zijn er nog altijd mensen die bij België zweren. Walgelijk.
|
De gewesten kunnen dus best verdampen, wegens nutteloos.
|
Ah, de leo zit nog onder de morfine... Hij zou het trouwens beter rustig aan doen. Die man is een gefrustreerde flamingant die merkt dat amper een paar leeghoofden in dit land ongelukkig rondlopen, natuurlijk probeert hij dan zijn gelijk te halen met zo'n verhalen. Dat de PS, samen met de SP.A, een TE machtig blok vormen is daarentegen wel juist en zolang zij de kiezer kunnen verleiden met hun ongelooflijk idiote ideeen en daar geen enkele andere partij verstandig op reageert komt daar geen verandering in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wowwww |
Citaat:
sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het hier over relatieve IQ gehaltes, als je bijvoorbeeld het IQ van een VBer als ik in relatie zet tot het aantal ledn van VB kom je aan 0,00675 IQpunten per lid (20000 leden). x600 komt dat neer op een IQ van 4.05 voor filo waaruit volgt dat filo een beademingsmachine nodig heeft :D |
Ik zou zeggen zo ver en geen stap verder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be