Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Gucht speelt Paashaas: 6 miljoen bovenop de 44 miljoen $ voor de Filistijnen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119792)

Experiment 2 maart 2009 16:25

De Gucht speelt Paashaas: 6 miljoen bovenop de 44 miljoen $ voor de Filistijnen

Citaat:

België zal de Palestijnse gebieden 6 miljoen dollar extra geven, bovenop de 44 miljoen dollar die dit jaar al ingeschreven was. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht maandag bekendgemaakt in zijn toespraak tot de internationale conferentie voor de heropbouw van de Gazastrook.
Allez, opperridder van het Groot-Oosten/ Vlaamse John Wayne van de politiek / omhooggewaaide witteboordencrimineel De Gucht heeft weer geld te veel! :evil::evil::evil:

En ook:

Citaat:

Citaat:
De Arabische landen beloofden 1,3 miljard dollar aan de Palestijnen, maar voorlopig heeft nog niemand een cent overgemaakt.

Dit is wraakroepend. De Gucht en C°, gij krijgt van mij een lauwe fluim in uw smoel als ik u te pakken krijg!

HAMC 2 maart 2009 16:31

Ja, en een half miljoen voor huur van het Vlaams huis is veel te veel he?

De Gucht, de liegende mestkever. :)

Experiment 2 maart 2009 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4004812)

Of de € 200 jobkorting, waarmee ze ons met onnozele radiospotjes flew proberen te doen zien...

Pietje 2 maart 2009 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4004812)

Voor dat beetje folklore is dat idd nogal veel.

system 2 maart 2009 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4004802)
Allez, opperridder van het Groot-Oosten/ Vlaamse John Wayne van de politiek / omhooggewaaide witteboordencrimineel De Gucht heeft weer geld te veel! :evil::evil::evil:

En ook:

Dit is wraakroepend. De Gucht en C°, gij krijgt van mij een lauwe fluim in uw smoel als ik u te pakken krijg!

Ik vind goed wat De Gucht doet. Voorzover het niet naar Hamas gaat. Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!

Gilette 2 maart 2009 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4005022)
Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!

Met dat deel ga ik akkoord. Maar waarom moeten wij Belgische en Europese belastingbetalers opdraven voor wat de joden vernield hebben?
De joods-Amerikaanse neocons hebben miljarden verdiend in de wapenindustrie aan de oorlog in Irak en elders : het is een schande dat zij niet aangesproken worden om geld op te hoesten.

Experiment 2 maart 2009 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 4005042)
Met dat deel ga ik akkoord. Maar waarom moeten wij Belgische en Europese belastingbetalers opdraven voor wat de joden vernield hebben?
De joods-Amerikaanse neocons hebben miljarden verdiend in de wapenindustrie aan de oorlog in Irak en elders : het is een schande dat zij niet aangesproken worden om geld op te hoesten.

System
Citaat:

Ik vind goed wat De Gucht doet. Voorzover het niet naar Hamas gaat. Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!
Heb ik iets gezegd over dat conflict zelf? Ik wil gewoon geen Belgisch geld naar die met bloed besmeurde zandbakken als de Arabieren, les vaches qui rient, gene frank dokken. Voor mijn part sturen ze minimi's naar Hamas maar geen 50.000.000 dollar gvd terwijl er hier 15% wlz op een maand zijn bijgekomen.

globalmedia 2 maart 2009 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4004802)

En ook:

van de gucht kan in ieder geval niet gezegd worden dat hij zich in allerlei bochten keert en wringt (oppurtunisch) om zich populair te maken en te blijven aan de massa

Experiment 2 maart 2009 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4005056)
van de gucht kan in ieder geval niet gezegd worden dat hij zich in allerlei bochten keert en wringt (oppurtunisch) om zich populair te maken en te blijven aan de massa

Neu, da's waar... :lol::roll: Ook af en toe wat lucht in uw studiootje laten hé, want ge klapt verbale diarree jonge...

Gilette 2 maart 2009 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4005055)
System

Heb ik iets gezegd over dat conflict zelf? Ik wil gewoon geen Belgisch geld naar die met bloed besmeurde zandbakken als de Arabieren, les vaches qui rient, gene frank dokken. Voor mijn part sturen ze minimi's naar Hamas maar geen 50.000.000 dollar gvd terwijl er hier 15% wlz op een maand zijn bijgekomen.

Was ik niet duidelijk? Ik wil dat ook niet : ik wil niet opdraaien voor de vernielzucht van de joden.

andev 2 maart 2009 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4005022)

Of hun Arabische vriendjes? Die zijn blijkbaar slimmer...

Experiment 2 maart 2009 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 4005069)
Of hun Arabische vriendjes? Die zijn blijkbaar slimmer...

Pas op hé, mag ni gezegd worden jong!

system 2 maart 2009 19:20

Citaat:

Ja, dat is ook zo.

system 2 maart 2009 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4005056)

En aan TV-spelletjes en andere onnozelheden doet hij evenmin mee.

DenDane 2 maart 2009 19:28

Niet te geloven...crisis dit, crisis dat, en dan 50 miljoen dollar gratis en voor niks weggeven :x

Experiment 2 maart 2009 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4005146)
En aan TV-spelletjes en andere onnozelheden doet hij evenmin mee.

Wat? Pertinente leugens, tot de Laatste Show toe met zijn transvestiete politierechtster...

Garry 2 maart 2009 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 4005152)
Niet te geloven...crisis dit, crisis dat, en dan 50 miljoen dollar gratis en voor niks weggeven :x

Ja, ze hebben klaarblijkelijk nog geld te veel he. Alleen voor de pensioenen, daar hebben ze der geen voor.

En maar zeiken dat de mensen tot hen 67 jaar moeten gaan werken, als tussenoplosing, ze zouden eerder willen tot ons 76 jaar maar als ze dat zo in een trek op de tafel smijten is 't kot te klein, daarom starten ze met 67.

Voor de rest hoor je niet anders dan dat er jobs teloor gaan. Straks moeten alle oude karren blijven travakken terwijl al de rest thuis op zijn gat zit.
Kunt er nog maar aan uit.

DenDane 2 maart 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4005289)
Ja, ze hebben klaarblijkelijk nog geld te veel he. Alleen voor de pensioenen, daar hebben ze der geen voor.

En maar zeiken dat de mensen tot hen 67 jaar moeten gaan werken, als tussenoplosing, ze zouden eerder willen tot ons 76 jaar maar als ze dat zo in een trek op de tafel smijten is 't kot te klein, daarom starten ze met 67.

Voor de rest hoor je niet anders dan dat er jobs teloor gaan. Straks moeten alle oude karren blijven travakken terwijl al de rest thuis op zijn gat zit.
Kunt er nog maar aan uit.

Inderdaad te gek voor woorden eventjes 1,603,600,349.35 ouwje belgische frank gaan uitdelen om een ander zijn boeltje op te kuisen ? Gewoon zot diene OpenVLD'er...

Garry 2 maart 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 4005297)
Inderdaad te gek voor woorden eventjes 1,603,600,349.35 ouwje belgische frank gaan uitdelen om een ander zijn boeltje op te kuisen ? Gewoon zot diene OpenVLD'er...

en dan nog om het binnen enkele weken terug naar de kloten te laten schieten.

Garry 2 maart 2009 21:30

Citaat:

100% mee akkoord. Bij ons zei men vroeger," potje breken potje betalen". Dat nu de verenigde naties maar eens tonen dat ze ballen aan hun lijf hebben en die joden verplichten van het boeltje daar te gaan opkuisen en herstellen op hun kosten.

Eigen schuld dikke bult!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be