![]() |
De Gucht speelt Paashaas: 6 miljoen bovenop de 44 miljoen $ voor de Filistijnen
Citaat:
En ook: Citaat:
Dit is wraakroepend. De Gucht en C°, gij krijgt van mij een lauwe fluim in uw smoel als ik u te pakken krijg! |
Ja, en een half miljoen voor huur van het Vlaams huis is veel te veel he?
De Gucht, de liegende mestkever. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor dat beetje folklore is dat idd nogal veel. |
Citaat:
Ik vind goed wat De Gucht doet. Voorzover het niet naar Hamas gaat. Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het! |
Citaat:
De joods-Amerikaanse neocons hebben miljarden verdiend in de wapenindustrie aan de oorlog in Irak en elders : het is een schande dat zij niet aangesproken worden om geld op te hoesten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Pas op hé, mag ni gezegd worden jong! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet te geloven...crisis dit, crisis dat, en dan 50 miljoen dollar gratis en voor niks weggeven :x
|
Citaat:
|
Citaat:
En maar zeiken dat de mensen tot hen 67 jaar moeten gaan werken, als tussenoplosing, ze zouden eerder willen tot ons 76 jaar maar als ze dat zo in een trek op de tafel smijten is 't kot te klein, daarom starten ze met 67. Voor de rest hoor je niet anders dan dat er jobs teloor gaan. Straks moeten alle oude karren blijven travakken terwijl al de rest thuis op zijn gat zit. Kunt er nog maar aan uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigen schuld dikke bult! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be