Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Contrleurs krijgen rammel van masturberende man (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119837)

beste vriend 3 maart 2009 16:58

Contrleurs krijgen rammel van masturberende man

Twee buscontroleurs in Gent kregen voor een paar dagen rake klappen van een man op de bus las ik eergisteren geloof ik . De reiziger stond zich op de bus, in het aanzicht van de andere busgebruikers, te masturberen. Toen de controleurs hem op zijn gedrag aanspraken, ging hij hen te lijf, en deelde rake klappen uit.
Ik dacht hier terug aan na de topic gelezen te hebben over de nieuwe wet, die controleurs toestaat reizigers te fouilleren. Wat zouden ze tegen die masturberende man gezegd hebben dat hij zo gewelddadig werd ? En vooral, wat zou het uitgemaakt hebben dat deze vooraleer op de bus gestapt te zijn, door hen gefouilleerd was ? Dan hadden ze zijn " gerief " toch ook niet in beslag kunnen nemen ? Of mogen ze dat mischien afkappen, als dat geen standaard-model is of zo ?

abou Anis 3 maart 2009 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4006379)
Twee buscontroleurs in Gent kregen voor een paar dagen rake klappen van een man op de bus las ik eergisteren geloof ik . De reiziger stond zich op de bus, in het aanzicht van de andere busgebruikers, te masturberen. Toen de controleurs hem op zijn gedrag aanspraken, ging hij hen te lijf, en deelde rake klappen uit.
Ik dacht hier terug aan na de topic gelezen te hebben over de nieuwe wet, die controleurs toestaat reizigers te fouilleren. Wat zouden ze tegen die masturberende man gezegd hebben dat hij zo gewelddadig werd ? En vooral, wat zou het uitgemaakt hebben dat deze vooraleer op de bus gestapt te zijn, door hen gefouilleerd was ? Dan hadden ze zijn " gerief " toch ook niet in beslag kunnen nemen ? Of mogen ze dat mischien afkappen, als dat geen standaard-model is of zo ?

'Maak uw zak leeg' wellicht niet.

Jazeker 3 maart 2009 17:45

Citaat:

En vooral, wat zou het uitgemaakt hebben dat deze vooraleer op de bus gestapt te zijn, door hen gefouilleerd was ?

Voorspel?

kiko 3 maart 2009 17:48

Citaat:

Ik hoop toch dat je het eens bent dat het agressieve gedrag van de masturberende man absoluut niet goed te praten was ?

Want zo tussen de regels door heb ik de indruk dat je de controleurs bijzonder vijandig gezind bent.

Flanelcondoom 3 maart 2009 20:03

Vorenus had gelijk. Die film op Canvas was voor niks nodig.

beste vriend 3 maart 2009 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4006499)
Ik hoop toch dat je het eens bent dat het agressieve gedrag van de masturberende man absoluut niet goed te praten was ?

Want zo tussen de regels door heb ik de indruk dat je de controleurs bijzonder vijandig gezind bent.

Ja, in dit geval vind ik het normaal dat de controleurs die man wilden aanpakken . Maar ik kan enkel opmerken dat ze er niet in gelukt zijn .Die mannen zijn daarvoor niet bekwaam, en beter hadden ze dus de politie verwittigd , om die ziekelijke viezerik in te rekenen . Het is dus onnodig hun het recht te geven mensen te fouilleren en dergelijke, want de enigen die ze daartoe zullen kunnen dwingen zullen degenen zijn die ongevaarlijk en onschuldig zijn , en zulk een behandeling niet verdienen. Elk zijn stiel : controleurs controleren de ticketjes, en indien ze op mensen vallen die agressief zijn, moeten ze daarvoor bevoegde vakmannen verwittigen , in principe de politie dus...

Mambo 3 maart 2009 22:40

Heeft hij in hun ogen geschoten toch?

Ik geloof hier geen barst van allemaal.

beste vriend 3 maart 2009 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4006914)
Heeft hij in hun ogen geschoten toch?

Ik geloof hier geen barst van allemaal.

Hard te geloven mischien, toch las ik het in HLN, op internet dus. Voor 2 dagen als ik het wel heb. De waarheid is soms ongelofelijker als fictie.

Karma 4 maart 2009 00:37

't gebeurt precies wel eens meer ...

http://www.waarmaarraar.nl/pages/tags/masturberen.html

forzaflandria 4 maart 2009 03:41

Sproeien met het brandblusapparaat om hem af te koelen?

beste vriend 4 maart 2009 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4007170)
Sproeien met het brandblusapparaat om hem af te koelen?

Flinke trap onder zijn zak geven. Noodrem gebruiken. Bus uitstampen. Over en uit. Geen controleurs voor nodig.

eno2 4 maart 2009 11:10

Citaat:

Contrleurs krijgen rammel van masturberende man
Hoe zou je zelf zijn, als je kruis jeukt en je niet mag krabben van die veredelde zedenmeesters?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be