![]() |
Uw strafste autostoten
Ne keer in dichtste mist van Boom naar Sint Niklaas gereden 's nachts met de rechterdeur open om de stoep te kunnen volgen.
Als ik niet zat geweest was, had ik het nooit gedurfd. |
Ik zal maar niets zeggen want dan zijn er weer die het krijgen. =)
|
Ik heb geen rijbewijs.:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ge moogt altijd ne keer meerijden hohoho ;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Er is nog een zitje vrij in mijn sidecar. ;-) |
ik ben eens in één keer van hasselt naar brugge gereden.
|
Citaat:
ik heb ne keer in ene stoot mijn gaspedaal helegans ingeduwd. dat was ook vrij straf. |
helaas kwam er bijna een ongeluk van... sjah ne mens moet natuurlijk geen 150 rijden waar ie maar 30 mag...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 uur en 16 minuten , Centrum Utrecht naar Bornem. 'k moest gaan werken.
Ik reed toen met een licht aangepaste Opel Omega A. maar het meest plezier heb ik gehad met mijn Fiatje 128 3P coupe. In relantie klonk het alsof er elk moment een paddestoelwolk vanonder de motorkap ging komen. In realiteit was het een high end getuned motortje onder de kap -een opgeboorde 1300 (dezelfde motor als in het geniale sportwagentje Fiat X/9) waar orgineel 75pk moesten uitpruttelen, maar waar € 4000 in 92 toch de hoogtoerige 135 PK uitgebraakt kwamen tegen 8900 rpm (god zegene holle kleppen en dubbele klepveren). De orginele short ratio 4 bak bleek bestand tegen dit geweld, en met 740 kg auto wou dat zeggen dat er stukken asfalt weggetrokken werden (en banden, en koppeling). Als er iemand hier de Mcdonalds in Mechelen weet, naast het rode kruis plein. De weg naar de E19. Daar heb je dus een set stoplichten. Mijn bakje uit 1978 , zoals ik zei, klonk desintegrerend als die in vrijloop (toch nog 1500 rpm). Komt er een echte jonny met zijn Golf 2 GTI naast me staan, met de nodige gebaren en gaspedaalbehengsting geeft ie te kennen dat hij wel een sprintje wil trekken. Ik reageer niet. Maar het word groen licht en ik plank. Rook , rubbergeur, gepiep van banden. wat gejengel met de versnellingen en ik haal de 90km/u met een leuke voorsprong. Maar ik hou het op 90km/u . Komt die driftkikker me voorbij tegen een rotvaart. Om 200 meter verder een Zwaantje mee te krijgen.... Gniffel. |
Citaat:
Nee, ik lag meer achter het stuur, want de rechterportiere openhouden met het stuur continentaal aan de linkerkant, dat gaat moeilijk rechtopzittend. Ik denk daar nu evenzo over als jij, denk ik nu. Maw woorden, een geslaagde bekeerling, die alles moet en mag vergeven worden. |
Citaat:
|
Ik reed op een rond punt als een oen met een vrachtwagen de voorrang negeert en vlak voor mijn wielen doorrijdt. Ik klaxoneer, oen stopt in het midden van de baan (rotonde volledig geblokkeerd!) en doet teken "wadist joeng". Ik kaffer hem terug uit en roep: "ik heb de telefoon van uwen baas genoteerd, ik zal hem eens bellen". Oen stapt uit om mij zijn kaartje te overhandigen-hij bleek den baas van die firma te zijn. Zijn triomf was van korte duur want toen hij verder reed, verscheen er als in een filmscène een combi vanachter zijn oplegger... Nog nooit zo hard gelachen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be