![]() |
psychiatrie belgium
psychiatrie belgium
ik sla op je drum... psychiatrie belgium weldra vertel ik mijn deep and dark secrets about youµ greetings the peacepolice |
het was ongeveer in het jaar 1997
|
Citaat:
|
yep...
|
5 flikken rond mij...
een paar voor dutroux... |
ze dachten dat ik gek was...
dat ik legergezind was... schizofreen... |
platgespoten...
in de vuilbak gesmeten... en monddood gemaaktµ |
Vertel ons alles mijn beste,
Lang geleden dat ik hier nog eens een goed verhaal gehoord heb! |
Citaat:
|
nu zo een 12 jaar en ze zijn geen haar verandert...
in plaats van platspuiten, electroKUTeren ze terug... net als in de film ze vertellen de éne leugen na de andere... vrouwe justicia wordt verkracht door de psychiatrie, de kerk en... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan zo al eens voorvallen he, dat als ge schizofreen zijt, ze u gek verklaren.
Toevallig ben ik net bezig in "Veronika besluit te sterven" van Coelho. |
Citaat:
Ik las net het eerstehoofdstuk - het martellaboratorium- van Naomi Klein's " The shock Doctrine" Over psychiater en electrocutiefanaat Erwin Cameron, op de betaallijst van het CIA |
Het is namelijk deze hersenshrinker (Erwin Cameron) die, gesubsidieerd door de CIA en de overheid, in de jaren vijftig zestig al het wetenschappelijke basisonderzoek gedaan heeft (door patienten naar de regressie terug te electrocuteren en ze totaal van zintuuiglijke indrukken te depriveren), dat nu tegen zogenaamde terroristen wereldwijd in de praktijk gebracht werd.
|
nochthans ben ik nog een klein kind van 32 jaar...géén terrorist
een prachtige jeugd gehad; nooit problemen... tot ik een vriendin van mij, zag belanden in de isoleercel... we zullen er geen doekjes om doen; ik was razend; ik heb doodsbedreigingen gedaan; ik heb willen opboxen tegen de ivoren toren van de psychiatrie.... groetjes aan kortenberg.... |
Citaat:
Mag ik je een raad geven: roer niet in de stront bij de psychiatrie, om uw eigen bestwil. Die mannen (psychiaters) kunnen virtueel alles en weten alles over sociale wetgeving, rechtspraak en ga zomaar door. Heel gevaarlijke egootjes zoals je zelf nu wel zult doorhebben. Stop met hier te posten, of begin onder een andere nick en spreek er niet meer over, want vroeg of laat krijgt ge weer bezoek... Ik spreek van iemand die in Kortenberg, EN in de PAAZ van Vuilvoorde, VUB en Rustenburg heeft mogen creperen en heropvoedingskampen doorlopen. Hij is dood nu, de sukkelaar. Heeft zichzelf een heldhaftig einde gegeven door zich gewoon te verhangen met de stekker van z'n stereo, P.Hamers style.. AAN ALLEN EN IEDEREEN: IEDEREEN IS NU DEPRESSIEF EN MOTTIG VAN AL DIE MISERIE. BESPAAR UW GEEST, PORTEMONNEE EN LICHAAM VEEL MISERIE IN BLIJF UIT DE HANDEN VAN MIJNHEER DE PSYCHIATER, WAT RIJMT OP MOOIPRATER!!! |
Citaat:
|
sorry maar ik heb géén geld om mijn strafblad af te kopen...
volgens belgium ga ik recht naar de hel... arme rechters; prutsers noeen wij ze... ha ha wie lacht er nu... joshua |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be