![]() |
Bart De Wever daagt uit… Karim Van Overmeire
http://student.ugent.be/jongnva/?q=node/129
Citaat:
Gaan er mensen van forum.politics naar dat debat? Lijkt me wel leuk. Zal zeker vonken geven: Dat auditoarium zal vol zitten met N-VA'ers, KVHV'ers en NSV'ers ;) ik (als buitenstaander) ga er zijn. Heb het wel vor de wever (ik maak geen geheim van mijn voorkeur tot fusie van LDD en N-VA). ben vooral benieuwd naar wie in de discussie het over(ge)wicht zal hebben :lol: |
Ik begrijp nog steeds niet waar de man zijn voornaam vandaan haalt.
Enerzijds zegt hij: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een samenwerking met N-VA brengt voor De Decker geen ministerpostje op dus heeft hij al laten weten dat hij liever met CD&V en VLD in zee gaat. |
Ik kan er niet zijn die avond, maar het lijkt anders wel interessant.
Karim Van Overmeire is (ondanks dat ik niets moet weten van zijn ideologie) iemand die op niveau kan debateren. Net zoals De Wever. |
Hopelijk zullen linkse bendes deze VB-er niet proberen te muilkorven in Gent zoals onlangs met Dewinter is gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bart de wever;
peacepolice will be your bodyguard in gent 11 maart 2009 om 20:00 uur dat is dan genoteerd als the clash of "titans" de titanen strijd i hope bart de wever wins and vb loose |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders zou het saai zijn |
Citaat:
Wie andere bepaalde rechten ontzegt, verlies zelf alle rechten die hij andere niet geeft. Of dit nu gebeurd met geweld of op andere manieren maakt niet uit. Vindt het spijting dat dit debat op een woensdag plaats heeft, zou het anders met plezier volgen. Het zijn immers twee van de weinige politici met inhoud en verstand die in debat gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat er veel problemen zullen zijn. Het NSV-debat begin oktober was vooral een weinig subtiele poging van links om de erkenning van de NSV in het gedrang te brengen. Dit is een debat van de N-VA-studenten, die zijn erkend.
Ik ga alvast luisteren want Van Overmeire was één van het trio (Annemans en Van Nieuwenhuysen waren de anderen) die met 'Project Vlaamse Staat' een eerste popularisering hebben gedaan van het separatisme. Dus: dat zou wel eens de moeite moeten worden: 2 personen met een gedegen historische achtergrond. En na 't debat er zeker één drinken ja. |
Ik vind die debatten een mooi ding, maar wel jammer dat nooit een mp3'tje of video op het net wordt gegooid voor mensen die er niet konden wezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be