Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=58)
-   -   Excuses voor gewelddaden in Antwerpen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11990)

Rudy Van Nespen 14 april 2004 09:57

Beste meneer Azzuz,

De AEL is vooral gekend vanwege haar extreme standpunten en haar gewelddadige optochten in het Antwerpse.

Kan U hier, op dit forum, openlijk afstand nemen van die gewelddaden en uw excuses aanbieden aan de Antwerpse bevolking voor de aangerichte schade? Of heeft U een bepaalde reden om dat niet te doen?

Met vriendelijke groeten,

Rudy Van Nespen
Woordvoerder Fervent Nationaal

Rudy Van Nespen 14 april 2004 12:32

Meneer Azzuz,

Graag uw visie omtrent mijn boven gestelde vraag?

Ahmed Azzuz 16 april 2004 14:25

beste
ik heb geen reden om mijn verontschuldigingen aan te bieden daar ik noch mijn organisatie verantwoordelijk kan gesteld worden voor hetgeen u ons verwijt. in geen enkele actie heeft de AEL ooit de intentie gehad om schade aan derde te berokkenen, als je me vraagt of ik onnodig geweld veroordeel dan geef ik je een goede raad ; stop met het lezen van artikels �* la yves desmet en geloof me dat wij elke vorm van geweld veroordelen.

Het Vlaams Collectief 16 april 2004 14:29

Die winkelruiten hebben zichzelf ingesmeten?

Of neen wacht..laat me raden... dat was het werk van de zionisten!

g_berger13 16 april 2004 14:40

en abou jahjah heeft nooit moslimjongeren opgejut op de turnhoutsesteenweg en de holocaust heeft nooit plaatsgevonden zeker

Gentenaar 16 april 2004 14:43

g_berger13 schreef:

Citaat:

en de holocaust heeft nooit plaatsgevonden zeker
Vraag het eens aan Roeland Raes...

athena 16 april 2004 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
g_berger13 schreef:

Citaat:

en de holocaust heeft nooit plaatsgevonden zeker
Vraag het eens aan Roeland Raes...

Tot zover ik weet heeft Raes nooit de Holocaust in twijfel getrokken, maar wel het aantal slachtoffers van de Holocaust.

Het Vlaams Collectief 16 april 2004 15:19

Trouwens ook niet aan de orde.
Raes is hier niet te gast deze week. Azuz wel.

Gentenaar 16 april 2004 15:36

Citaat:

Raes is hier niet te gast deze week.
Ik hoop dat we dit zinnetje week na week kunnen blijven herhalen.

Het Vlaams Collectief 16 april 2004 15:45

Citaat:

Citaat:

Raes is hier niet te gast deze week.
Ik hoop dat we dit zinnetje week na week kunnen blijven herhalen.

Schrik dat je zal afgaan tegen hem?...................................

Gentenaar 16 april 2004 15:56

Bwah, we hebben hem enkele jaren geleden toch mooi uit de raad van bestuur van de Gentse unief kunnen kegelen... :lol:

dagallemaal 17 april 2004 09:24

Citaat:

Bwah, we hebben hem enkele jaren geleden toch mooi uit de raad van bestuur van de Gentse unief kunnen kegelen... :lol:

en wat kregen we er voor in de plaats? nostalgieken van de andere dictatuur en genocides zeker. Hypercrimineel vadertje stalin vergeten zeker? :twisted:

k9 17 april 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
beste
ik heb geen reden om mijn verontschuldigingen aan te bieden daar ik noch mijn organisatie verantwoordelijk kan gesteld worden voor hetgeen u ons verwijt. in geen enkele actie heeft de AEL ooit de intentie gehad om schade aan derde te berokkenen, als je me vraagt of ik onnodig geweld veroordeel dan geef ik je een goede raad ; stop met het lezen van artikels �* la yves desmet en geloof me dat wij elke vorm van geweld veroordelen.

Van abouke zelf:

"What goes around comes around," they would say. America had it coming.

over de 9/11 aanslagen. Ach ja echt een veroordeling hij praat het goed in zijn tekstjes.

PollyCorrect 18 april 2004 12:32

Ik vond Aboe één keer héél erg goed, op de NL tv tijdens zo'n dubbel intervieuw, daar moest elke gast heel snel zijn. Ze stelden vragen over de AEL en democratie.

Aboe: "Maar wij zijn vóór demagog.... euh, democratie"

Sindsdien heb ik geen twijfels meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be