![]() |
Wat gaat Van Thillo doen met de Nederlandse kwaliteitskranten?
Na het lezen van dit artikel, ben ik nog ongeruster geworden dan ik al was. In principe ben ik niet tegen buitenlandse overnames. Maar het gaat hier niet om zomaar een overname. PCM is het huis van alle Nederlandse kwaliteitskranten. Als Van Thillo hetzelfde gaat doen als met de Vlaamse kranten, dan vrees ik het ergste. Voor de Volkskrant en NRC Handelsblad is het wel wrang. Die kranten zijn altijd winstgevend geweest, en hebben geen schuld aan de rampzalige situatie bij PCM. Maar ze moeten zich nu wel de bemoeienissen van Van Thillo laten welgevallen.
|
gaat NRC zich niet afsplitsen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat die verzuurde Volkskrant maar opgaan in de De Morgen. |
Citaat:
|
Ik ben al veel jaren op geen krant meer geabonneerd, vind dat ik genoeg heb aan Internet.
|
Ik reken erop dat er eindelijk één krant voor het Nederlandstalige gebied uitgegeven wordt.
Mij als lezer heeft die dan toch al. |
dubbel
|
waarvoor dient dat nog? een "krant"? :?
|
Citaat:
Het krantenaanbod hier is gewoon waardeloos. De meeste Volkskrantlezers zijn verzuurde azijnpissers en het AD is voor het gepeupel. Over de Telegraaf heb ik niet eens. NRC is mij te hooghartig en arrogant. Tijd voor een frisse Vlaamse wind door Nederland krantenland. |
Citaat:
|
Kranten zijn slecht voor het milieu en branden in kachel of haard slechter dan bomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be