Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Varkensvlees eters? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119920)

420yeahbaby 5 maart 2009 16:39

Varkensvlees eters?

Bekijk dit eens:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...arkens-om.aspx

Waarschuwing: schokkende beelden. Ik had toch even mijn hand voor de mond van verbazing.

L. J. Brutus 5 maart 2009 17:10

Mmm, worst.

maddox 5 maart 2009 19:54

Nu vind ik het zonde dat ik eigenlijk veel te weinig van't varken lekker vind. Ik ben niet zo'n kottelet of ribbetjesliefhebber.
Maar een goed gerookt hammetje of een lapje spek gaat er wel in op zijn tijd.

Eneuh, waar zijn de schokkende beelden?

abou Anis 5 maart 2009 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4009394)
Bekijk dit eens:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...arkens-om.aspx

Waarschuwing: schokkende beelden. Ik had toch even mijn hand voor de mond van verbazing.

Ik ook, zelden zo'n soft filmpje gezien.

Men zou varkens en andere dieren inderdaad veel diervriendelijker moeten behandelen. Maar ik zal er geen lapje spek minder door eten hoor.

beste vriend 5 maart 2009 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4009892)
Ik ook, zelden zo'n soft filmpje gezien.

Men zou varkens en andere dieren inderdaad veel diervriendelijker moeten behandelen. Maar ik zal er geen lapje spek minder door eten hoor.

En ik die dacht dat jij moslim was ?

abou Anis 5 maart 2009 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4009939)
En ik die dacht dat jij moslim was ?

Dan heb je verkeerd gedacht hè.

bentje 6 maart 2009 08:06

1 Bijlage(n)
Mmmmmm... varkeeeuhn...

Bijlage 46482

bentje 6 maart 2009 08:08

Trouwens verdomme, zolang moslims ons verbieden of willen verbieden het te eten eet ik er meer van! :evil:
Ik zou zelfs een klein varkensbeeldje aan m'n achteruitkijkspiegel van m'n wagen hangen. :evil:

vlijmscherp 6 maart 2009 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4010227)
Trouwens verdomme, zolang moslims ons verbieden of willen verbieden het te eten eet ik er meer van! :evil:
Ik zou zelfs een klein varkensbeeldje aan m'n achteruitkijkspiegel van m'n wagen hangen. :evil:

ik heb nog geen enkele moslim tegen gekomen die mij verbiedt om varken te eten hoor.
in de pittazaken in Zele verkopen ze ook curryworsten ed, ik ga er vanuit dat er daar ook varken in zit...

bentje 6 maart 2009 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4010228)
ik heb nog geen enkele moslim tegen gekomen die mij verbiedt om varken te eten hoor.
in de pittazaken in Zele verkopen ze ook curryworsten ed, ik ga er vanuit dat er daar ook varken in zit...

Och, ik heb al zoveel commentaar gekregen als ik ergens op een bankje iets met (varkens)vlees zit te eten.
"Zij" willen dat "wij" leven naar hun normen, zo simpel is het.
Het gaat zelfs zo ver dat sinds ze kerststalletjes, kindje Jezus, de mijter van de sint, etc wilden verbieden dat ik voor het eerst een stalletje zette aan de ruit en een kruisje aan mijn achteruitkijkspiegel hangen heb.
Al heb ik van veel mensen reeds de tip gekregen liever een moslimse bidkrans aan mijn spiegel te hangen waardoor ik meer kans zou hebben mijn auto in goede staat terug te vinden.
IK VERTIK HET! Kom, haal dat stalletje maar van achter mijn ruit, haal het kruisbeeldje maar vanuit m'n wagen...
Ko-oom kom kom kom....

vlijmscherp 6 maart 2009 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4010236)
Och, ik heb al zoveel commentaar gekregen als ik ergens op een bankje iets met (varkens)vlees zit te eten.
"Zij" willen dat "wij" leven naar hun normen, zo simpel is het.
Het gaat zelfs zo ver dat sinds ze kerststalletjes, kindje Jezus, de mijter van de sint, etc wilden verbieden dat ik voor het eerst een stalletje zette aan de ruit en een kruisje aan mijn achteruitkijkspiegel hangen heb.
Al heb ik van veel mensen reeds de tip gekregen liever een moslimse bidkrans aan mijn spiegel te hangen waardoor ik meer kans zou hebben mijn auto in goede staat terug te vinden.
IK VERTIK HET! Kom, haal dat stalletje maar van achter mijn ruit, haal het kruisbeeldje maar vanuit m'n wagen...
Ko-oom kom kom kom....

ik woon tussen moslims, dicht bij een moskee, werk met jonge moslims samen, nog nooit iets van gemerkt.

bentje 6 maart 2009 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4010239)
ik woon tussen moslims, dicht bij een moskee, werk met jonge moslims samen, nog nooit iets van gemerkt.

Wees blij, al moet ik je met spijt in het hart vertellen dat het ooit jou ook zal overkomen.
Al zou ik liever hebben van niet.

vlijmscherp 6 maart 2009 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4010243)
Wees blij, al moet ik je met spijt in het hart vertellen dat het ooit jou ook zal overkomen.
Al zou ik liever hebben van niet.

geloof er niets van, ik zie niet waarom ze in de pittazaken wel varkensvlees verkopen en langs de andere kant het zouden verbieden aan niet-moslims.

bentje 6 maart 2009 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4010247)
geloof er niets van, ik zie niet waarom ze in de pittazaken wel varkensvlees verkopen en langs de andere kant het zouden verbieden aan niet-moslims.

tjah...

vlijmscherp 6 maart 2009 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4010249)
tjah...

pf, ik zeg niet dat er geen zullen tussen zitten hé, bij alle soorten mensen heb je de extremisten, en de jongeren lopen meer op straat en maken dus wat meer lawaai en dus meer overlast, maar over het algemeen heb ik er weinig last van.

integendeel, in onze club vallen de Turken goed mee, heb er mee afgesproken dat ze enkel Nederlands mogen spreken op training en match, ook onder elkaar, en ze volgen dat allemaal goed op.

beste vriend 6 maart 2009 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4009980)
Dan heb je verkeerd gedacht hè.

Maar je verdedigd ze toch flink, hé ? Hoe komt d�*t dan ?

beste vriend 6 maart 2009 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4010253)
pf, ik zeg niet dat er geen zullen tussen zitten hé, bij alle soorten mensen heb je de extremisten, en de jongeren lopen meer op straat en maken dus wat meer lawaai en dus meer overlast, maar over het algemeen heb ik er weinig last van.

integendeel, in onze club vallen de Turken goed mee, heb er mee afgesproken dat ze enkel Nederlands mogen spreken op training en match, ook onder elkaar, en ze volgen dat allemaal goed op.

Kick-boxing club ?

beste vriend 6 maart 2009 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4010253)

Kick-boxing club ?

Goldband 6 maart 2009 10:38

[quote=bentje;4010236]
Citaat:

Ik geloof er niks van.

abou Anis 6 maart 2009 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4010326)
Maar je verdedigd ze toch flink, hé ? Hoe komt d�*t dan ?

Alleen al het feit dat 'ze' blijkbaar verdediging nodig hebben zou een antwoord op je vraag moeten zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be