![]() |
Spitsing BHV : crimineel gevaarlijk !
Volgens superflik Glenn Audenaert
lacht de crimineel straks in zijn baard. Een splitsing Vlaams-Waals brengt hem niet tot staans : de bende van Nijvel had 't reeds aangekaart. |
We graven greppels, we bouwen muren
dat houdt ze wel op afstand, die zuiderburen. Bekaerts Pinnekesdraad en mijnenvelden, Waar blijven ze, die Vlaamse helden? Hoelang en hoeveel moeten we nog verduren? |
Meneer agent ik ben beroofd
ik kreeg slagen op mijn hoofd en een mes recht door mijn jas "Pardon mesjeu, je n'comprends pas" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Super hoog niveau hier........
|
Citaat:
|
Ongelooflijk wat Belgicisten gebruiken om ons bang te maken. Nu is superflik Glenn Audenaert aan de beurt en brengt een splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde de veiligheid van de bevolking in gevaar.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/sp...icle30316.html |
Citaat:
't Kan zijn dat dat voor u een discussie van laag niveau is. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet Nederlandstalige criminelen worden hier alle dagen berecht, ze worden hierbij bijgestaan door een tolk en het Europese hof van de rechten van de mens heeft hier en nergens anders hier tegen bezwaren getoond (waarom ook, rechten van de verdediging worden nergens geschonden). Waarom zou dit in Halle Vilvoorde opeens een groot probleem vormen?
|
Citaat:
|
Ik laat Glenn Audenaert zelf aan het woord (via Knack)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik amuseer me ook rot. |
Citaat:
Het gaat om hetgeen die superflik durft beweren. De Belgische molen begint alweer te malen. En de vlamingen beginnen reeds schrik te krijgen.:-D |
Citaat:
![]() |
|
Advocaat Luc Deleu slaat hiet nagels met koppen, In Vlaanderen verloopt het pleiten efficienter, taalverschil zorgt voor geen juridische problemen en de verklaringen van Glenn Audenaert zijn gestoeld op eigenbelang (namelijk zijn eigen "koningrijkje" verdedigen).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be