![]() |
Levendige boel hier tegenwoordig!
Jochei!! :-D8-):x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::clapping::clapping::clapping::eating::eating: :popcorn::popcorn:
*pwoet* ![]() :mrgreen::mrgreen::mrgreen::groen::groen::groen: :BIG: :olympic::olympic::onfire::onfire::onfire: ![]() ![]() hung ho, junior! hmpf! :stalin: eine zwiebel in mein arse :eggface::hitler: :drinking::drinking::drinking::drinking::drinking: :drinking::drinking::drinking::drinking::drinking: :drinking::drinking: :rofl: :rofl: :lol: Ah wish ah wuz in da land uv Cutt'n... :splat::splat: Keep on on'ning! :Angry2::Angry2::microwav::microwav::Angry5::wtf: :vldvivan::changes::vldvivan::changes::bigsmurf: ![]() Pwêêêêêêêêêêêêêêêêêêêêêêêtt tttttt !!!!!!! Keep it alive! :-P:-P |
:-):-(;-)8O:-D:-o:?:lol::x:cry::oops::evil::twisted::roll:8-):|
tatata ta tataa.... :-o Presenting... :-D Straight from Bumfuck, Alabama.... :lol::lol: ![]() Keep it alive! |
Voor het grootste politieke forum van Vlaanderen is het hier echt wel bijzonder stil.
|
:( inderdaad
en ik doe mijn best mijn steentje bij te dragen, maar helaas... of moeten we gewoon luider juichen en meer kabaal maken met minder? ![]() |
![]() |
![]() ![]() I'm your biggest fan, Mr. Davis! :lol: |
Mijn maandag ziet er al een stuk zonniger uit-thx Paracelsus
|
mja, zonder dronkoers ist hier wa stillekes ja... ook nelle hebben we al lang niet meer gezien.
|
geen probleem, just give a holler ;-)
![]() |
In 1967 kreeg ik van ons moeder vijftig frank voor de kermis.
|
Fascinerend...
Vertel ons meer over de intrisieke waarde daarvan. Over de rang en status dit vermogen u gaf t.o.v. uw kameraadjes. |
![]() |
Citaat:
Aant janken van het lachen... Merci man, das lang geleden... |
Dere ist ratschitt in der Coffee !
|
Citaat:
Ik mis floppy :( mijn favoriete draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=108422 geniaal gewoonweg :-D |
Citaat:
|
spekken gekocht?
of sigaretten? |
![]() dat wordt een vakman |
![]() geen commentaar... |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be