![]() |
VB is anti europa
Vandaag zou het VB zich geprofileerd hebben als een anti-europese partij.
Dit maakt dat het verschil tussen VB en N-VA alweer groter wordt. N-Va wil immers dat Vlaanderen een staat in Europa wordt. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...s-anti-eu.aspx |
Citaat:
Lomp standpunt van het VB. Ze zouden moeten blij zijn dat we Europa hebben met deze huidige fincanciële crisis. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben een punt dat Turkeye niet bij Europa hoort. Maar of het zo slim is om dit op dit moment kenbaar te maken weet ik zo nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
N-Va wil immers dat Vlaanderen binnen zo'n 600 jaar, na gepast overleg met de walen, een staat in Europa wordt. |
ik denk meer dat ze een ander Europa willen en dat Turkije niet bij de EU mag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft het Vlaams Belang niet gezegd tegen Europa te zijn, maar wel tegen de werking van het Europese Parlement, meer bepaald de wijze waarop.
Het verwonderd me natuurlijk helemaal niks meer dat de media daarvan maken dat het Vlaams Belang tegen Europa zou zijn. Het is al langer duidelijk tegen wie de media is. Het is wel juist dat het Vlaams Belang tegen de toetreding is van moslimstaat Turkeye tot de Europese unie. 60 Miljoen turken staan klaar om onze arbeidsmarkt te gaan veroveren. Bovendien is het onbegrijpelijk, dat er nog steeds veel asielzoekers uit Turkeye komen als politiek vluchteling, terwijl men overeen kwam dat elk toedredend lid, de mensenrechten moet respecteren. Het is onmogelijk, tenzij men hypocriet is, om te willen dat Turkye bij de Europese unie komt als mensenrechtenrespecterende staat en tegelijkertijd politieke vluchtelingen uit dat land te erkennen. Tenzij men aast op de stemmen van de zovele Turken die hier in België reeds verblijven, met een dubbele nationaliteit. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
En zo blijven we maar op elkaar kappen en zijn we verwonderd dat we elkaar bekampen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is tegen de ondemocratische werking van Europa. Maar dat is iets helemaal anders natuurlijk. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Op dat punt is den euro eerder een nadeel. Zwakke landen kunnen niet devauleren, en zullen het op een andere manier moeten uitzweten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is inderdaad tegen de ondemocratische werking van de Europese instellingen. Maar dat is nog wat anders dan tegen Europa zijn. Citaat:
En als afgesproken wordt dat elke lidstaat daarmee akkoord moet gaan, dan moet dat ook zo zijn. En niet Ierland bv laten her en her en herstemmen tot het ooit eens goedgekeurd zal worden. De mening van de Vlaming over de Europese grondwet, werd niet eens gevraagd, zeg maar gewoon genegeerd. Wie, buiten het Vlaams Belang, komt op voor de rechten van de Vlaming inzake de Europese grondwet? Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be