![]() |
Motorrijden houdt je mentaal fit
Volgens een onderzoek van Dr. Kawashima (van de braintraining) is motorrijden goed voor de mentale ontwikkeling. Ik denk er al lang over om op de moto over te schakelen en dit sterkt mij nog meer in mijn overtuiging dat moto's een mirakeloplossing zijn voor mobiliteitsproblemen. Zijn er hier forumgangers die ook willen overstappen op twee wielen?
Bron: http://demotorsite.clint.be/index.ph...955&Itemid=103 |
Ik heb een 2006 r1 en geloof me, die houd u mentaal serieus fit, zeker als ge hem open smijt ;)
|
Is maar ook normaal, een motor besturen is een hele klus.
Maar om dat als argument te nemen om te gaan motorrijden vind ik een beetje erover.... |
Citaat:
Citaat:
|
Een fiets, is dat ook goed?
|
Citaat:
|
Het is niet zo plezant, he! :D
Ik zal je helpen overtuigen: des te sneller het beestje, des te meer moet je je verstand erbij houden. De krampen in je benen, armen, polsen en nek zorgen ervoor dat je absoluut niet in slaap dommelt zoals achter het stuur van de wagen....nee, serieus: ik ben een fervent moto-fan. Ik hou van de wind, het gevoel van vrijheid... ik raad het iedereen aan! |
Citaat:
Met dit mooie lenteweer wil ik ook terug iets deftigs tussen mijn benen ! :cheer: Met ![]() |
Je hebt 30x meer kans om dood te gaan dan een auto, en meestal zit je er zelf voor niets tussen. Neen dank u.
|
Schieten houd je ook mentaal fit.
Je leert je er te concentreren. |
²! Maar schieten is alleen voor rechtse zakken, niet voor linkiewinkies (maar mss hebben die geen last van mentaal verderf).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor lange afstanden zijn motos toch vreselijk inefficiënt.
inefficiënt, oncomfortabel, veel te veel lawaai en slecht voor 't milieu. dat vind ik van motos. zit ik veel liever vol chillheid in m'n getz met airco en een leuk muziekje. |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be