![]() |
kabouter youssouf plop
plopperdeplop
:rofl: De presentator van "Van Pool Tot Evenaar" is verrezen! :cheer: Nand Baert :cheer: Voor de ollanders: Chriet Titulaer is verrezen! |
Moest jij niet op de koffie bij uw familie?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
:lol::lol:
|
Dan is er eens een allochtoon die iets terug wil doen voor de samenleving, dan wordt hij door jullie uitgelachen om zijn uiterlijk. Zielig. :roll:
|
Citaat:
|
Engelsen van vreemden afkomst maken reeds lang deel uit van de politie. Als dit dus een alleenstaand geval is vind ik het maar raar of Luton moet ergens een boerengat zijn waar de blanke kindjes nog in hun nakie lope en een moslim een nooit eerder gezien is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zoiets in London gebeurt. Misschien outen zich binnen dit en dan wel meer agenten van vreemden bloede. Dan kunnen er maar beter tuchtprocedures gestart worden.
|
Citaat:
Die baard moet van God, stop nu om daarmee te lachen. |
Citaat:
Moeten we ze gelijk ernstig nemen? :roll: |
Citaat:
Zo goed? |
Citaat:
Maar ik blijf het wel vreemd vinden: elk voorbeeld van een moslim die zich niet integreert of die "anti-Westers" zou zijn wordt hier in het lang en het breed uitgesmeerd, een voorbeeld van een moslim die zich wil inzetten voor de samenleving wordt geridiculiseerd. :? Citaat:
|
Ik zou hem nog wel neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Wat een draad.
Zonder worst is het maar niks. |
Citaat:
|
Citaat:
dat zal Youssouf wel beslissen, wat denkt ze wel ??? ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be