Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Allah is genadig! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120120)

meulenaere 9 maart 2009 21:19

Allah is genadig!

allah de Genadige

jakkes! Een vrouwtje van 75 jaar afranselen omdat ze gesproken heeft met twee mannen.
Werkelijk een interessante religie:
Citaat:

Volgens de strenge interpretatie van de islam in Saudi-Arabië is het mannen en vrouwen die geen directe familie zijn strikt verboden om met elkaar om te gaan.
Ik begin meer en meer begrip op te brengen voor onze islamietische medeburgers.

Gilette 9 maart 2009 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4015380)
allah de Genadige

jakkes! Een vrouwtje van 75 jaar afranselen omdat ze gesproken heeft met twee mannen.

Ze noemen het daarom ook de religie van de tolerantie. Ze had evengoed tot haar nek ingegraven kunnen worden en dood gestenigd voor deze zware vorm van criminaliteit. :roll:

meulenaere 9 maart 2009 21:31

Ja, ik begin het te snappen. Dat is een vorm van liefde. De ware haatzaaiers zijn de Vlaams Belangers die erop wijzen dat Europa meer en meer openstaat voor de religie die dit toelaat. Hoe durven ze :evil:

Gilette 9 maart 2009 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4015414)
Ja, ik begin het te snappen. Dat is een vorm van liefde. De ware haatzaaiers zijn de Vlaams Belangers die erop wijzen dat Europa meer en meer openstaat voor de religie die dit toelaat. Hoe durven ze :evil:

Inderdaad, een vorm van ware liefde. De forumpoco's van dienst zijn er zelfs gek op. Hun leven wordt erdoor verrijkt, naar hun eigen zeggen. En dan het VB die hun verrijkingsleven komt verstoren. Tut tut, dat kunnen ze toch niet maken ! ;-)

Rmimzaa 11 maart 2009 02:22

:-D heeft die hln geen andere leugen gevonden, of zullen ze geen geld verdienen als ze geen leugens op deze niveau fabriceren?

ik moet ook leren hoe ik een eigen zaak kan starten in de media, kranten en dan schrijven alles wat goed komt in de bak van mensen hier, zolang het gaat om die vreemdelingen lol

hln is van vlaams blok?

anyway

in islam is er geen straf voor een vrouw die in het publiek met mannen praat, wie anders beweert, moet bewijs halen.

wij zijn dat soort leugens beu

islam draait niet om straffen, maar om vergeven, en vergeven en vergeven, als vergiffenis andere mensen of gemeenschap in gevaar brengt, dan straf.

islam is god, de schepper, aanbidden
bidden en denken je bent geschapen door een schepper, die heeft jou verstand en vijheid gegevens om te kiezen, kiezen tussen wat en wat dan? natuurlijk stuurt hij ook een boodschapper met boodschap naar ons, een boodschapper die ook mens is om dingen uit te leggen, en een boodschap die updatable of niet en de koran of islam in het algemeen is de laatste boodschap en leiding voor de mensheid, en er is geen dwang in het geloof.

meulenaere 11 maart 2009 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa (Bericht 4017206)

islam draait niet om straffen, maar om vergeven, en vergeven en vergeven, als vergiffenis andere mensen of gemeenschap in gevaar brengt, dan straf.

8O8O8O :lol::lol::lol:

En de Katholieke Kerk is de vurigste aanhanger van het darwnisme! Katholicisme draait om evolutieleer, evolutieleer en evolutieleer!

abou Anis 11 maart 2009 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4015380)
allah de Genadige

Citaat:

Volgens de strenge interpretatie van de islam in Saudi-Arabië is het mannen en vrouwen die geen directe familie zijn strikt verboden om met elkaar om te gaan.

De meeste moslims die ik ken (zowel hier als in Marokko) kotsen op die achterlijke zwijnen in Saoudi-Arabië.

abou Anis 11 maart 2009 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4015414)

Inderdaad. En al degenen die dit soort voorvallen - die door iedereen met een beetje gezond verstand afgewezen worden - aangrijpt om een wig te proberen drijven tussen gewone mensen met - toevallig - verschillende religies. Zoals u dus.

circe 11 maart 2009 09:36

Een tijdje geleden was er zo'n Egyptische imam die een fatwa uitsprak waarbij vrouwelijke werkneemsters hun mannelijke collega's dagelijks even aan hun borst moesten laten zuigen. Op die manier werden ze mahram (moslims mogen niet huwen met degene die hen gevoed heeft) en konden ze wel samen werken; vermits ze toch niet geschikt waren om met elkaar te huwen, door dat gemem.

Ik weet niet hoe die imam erin slaagde om die vrouwelijke werkneemsters constant melk te laten produceren, maar daar zal hij wel een koranvers voor vinden zeker?

Deze stoute 75 jarige (zonder echtgenoot die voor haar zorgde neem ik aan en zonder eigen zoon, anders had ze daar kunnen bijwonen of een stuk brood van krijgen) had één van de twee snaken dus wèl aan de borst gehad, en die mocht schijnbaar wel brood komen brengen, maar die andere sukkelaar die ze dus gewoon zat te verleiden waardoor hij zich amper nog kon beheersen, die had nooit aan haar verlepte tepel gehangen! Volgende keer beter en ineens alle crèches beginnen afdoen..

meulenaere 11 maart 2009 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017327)
Inderdaad. En al degenen die dit soort voorvallen - die door iedereen met een beetje gezond verstand afgewezen worden - aangrijpt om een wig te proberen drijven tussen gewone mensen met - toevallig - verschillende religies. Zoals u dus.

:lol::lol::lol:
prachtige argumentatie ! :rofl:

meulenaere 11 maart 2009 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017325)
De meeste moslims die ik ken (zowel hier als in Marokko) kotsen op die achterlijke zwijnen in Saoudi-Arabië.

ALLE moslims die ik ken zijn zelf achterlijk (net zoals alle katholieken die ik ken)

vlijmscherp 11 maart 2009 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4017540)
ALLE moslims die ik ken zijn zelf achterlijk (net zoals alle katholieken die ik ken)

jij kent niet veel mensen zeker?

meulenaere 11 maart 2009 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4017545)
jij kent niet veel mensen zeker?

Toch wel, maar al die mensen die geloven in de openbaringsgodsdiensten, dwalen.

abou Anis 11 maart 2009 13:06

Als ik dit zie:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4017535)
:lol::lol::lol:
prachtige argumentatie ! :rofl:

Begrijp ik dit:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4017540)

vlijmscherp 11 maart 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4017555)
Toch wel, maar al die mensen die geloven in de openbaringsgodsdiensten, dwalen.

en omdat ze dwalen, zijn ze achterlijk?

meulenaere 12 maart 2009 15:25

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017634)
Als ik dit zie:
Begrijp ik dit:

Als ik dit zie, denk ik: "de intelligentie druipt er af":

liberalist_NL 12 maart 2009 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa (Bericht 4017206)

Wat de Islam zegt is irrelevant. Wat de aanhangers ervan geloven, dát is relevant. En momenteel kiest men liever dogma en onderdrukking boven verlichting en vrijheid. En dat is waarom we waakzaam moeten zijn voor deze religie.

Rmimzaa 12 maart 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4019209)
Wat de Islam zegt is irrelevant. Wat de aanhangers ervan geloven, dát is relevant. En momenteel kiest men liever dogma en onderdrukking boven verlichting en vrijheid. En dat is waarom we waakzaam moeten zijn voor deze religie.

voor mij is er geen andere verlichting en vrijheid dan de islam

vrijheid en zelfs absolute vrijheid

god schepper aanbidden

en verlichting is mijn cultuur, mijn geloof, mijn religie, mijn spiritualiteit, mijn normen en waarden ............

liberalist_NL 12 maart 2009 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa (Bericht 4019237)
voor mij is er geen andere verlichting en vrijheid dan de islam

vrijheid en zelfs absolute vrijheid

god schepper aanbidden

en verlichting is mijn cultuur, mijn geloof, mijn religie, mijn spiritualiteit, mijn normen en waarden ............

Zolang mensen de Islam belijden als een persoonlijk spiritueel geloofssysteem, is er niets aan de hand. Maar wanneer men de scheiding tussen Kerk en staat met de voeten treedt, mag men wat mij betreft een dikke middelvinger verwachten.

TypO 14 maart 2009 18:57

Och ze -gelovigen- lijden allemaal aan dezelfde ziekte;
-ze hebben de waarheid in pacht
-en daarom zijn ze beter dan een ander

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be