![]() |
Brandend Actueel: vegetarische boterhampasta
Ik heb zo'n tube champignonpaté gekocht. Vegetarisch. Best erg lekker.
Er zit iets met gist in. Nu vraag ik me af: is dat wel gezond? Dit is brandend actueel, want er zit nu een boterham in de toaster. PS: mijn kat is er helemaal zot van. Die komt aangerend bij de geur van die paté. Is het gezond voor poezen, gist? |
Product Informatie
Biergist wordt al eeuwen gebruikt en kan gezien worden als moeder natuurs meest complete multivitaminen, mineralen en aminozuren complex. Voor een fit en energiek gevoel en gezonde huid en haren gebruikt men biergist pillen. Dit vond ik over biergist. Maar is dat ook voor de gist in die patés geldig? |
ik zou die tube ook wel es willen uittesten.
Kunt ge me iets meer vertellen (merk ofzo) aub? |
Awel, het is best wel overheerlijk. Heb net drie toastjes op. Volgens mij smaakt het echt naar een soort van ganzeleverpastei.
Je kunt het in een bio winkel kopen, zo'n 3€ voor een grote tube van 200gr. Verschillende smaken, je hebt ook met olijven en met iets met paprika, maar champignons leek me het fijnste. En de kat wordt er waanzinnig van, ik herinner me nu dat katten vroeger vaak biergistpillen kregen. Geopend 4 weken goed in de ijskast: |
Vegetarische champignons bestaan al langer dan vandaag.
|
Bedankt Polly :-)
Ik ga deze week de paprika versie es uitproberen - ziet er gemakkelijk uit die tube (ipv potjes) |
Citaat:
Smakelijk! |
Heb je 'm gevonden, Vette?
|
Hé waar kan je die kopen ? Ik ben ook op zoek naar boterhambeleg zonder geraffineerde suikers en anti-oxidanten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is de bemesting vegetarisch???? |
paard eet gras + sporen van champignon ->> maag van de paard, incubator ->> paardestront + kiemen ->> opgedroogde paardestront + champignons.
Enkel gras komt eraan tepas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt meteen uit de tube slurpen als je geen zin hebt in brood/toast. |
Definieer Kunst in deze zin...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be