![]() |
En nog een steekpartij... ditmaal verzwegen in het tv journaal
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...op-grote-markt.
Waarom kwam dit niet in de media??? Waarom geen hoofdnieuws op de VRT? Indien de dader(s) combatboots met een lange jas had gedragen, dan was het wel hoofdnieuws, misschien wel een extra nieuwsuitzending waard. Ik plaats het alvast in dit subforum :evil: *KNIP* Gelieve het auteursrecht te respecteren. Ook de censuur op de site van GvA en HBvL spreekt boekdelen. Er werden geen reacties gepost... Niemand heeft hier dus een mening over...? |
Citaat:
En zullen wel "jongeren" zijn geweest denk ik :roll: |
Wel een bericht in het Nieuwsblad
*KNIP*
Gelieve het auteursrecht te respecteren. Deze laffe agressie werd weer vakkundig verzwegen in de media. Misschien kan de hoofdinquisiteur van het CGKR best eens klacht neerleggen wegens omgekeerd racisme, gepaard met geweldpleging. |
Citaat:
(enfin, GEVOEL zal het slachtoffer dus niet meer hebben... ook al een gemak voor de Pètrick). Gelukkig was er geen racisme in het spel! D�*t zou pas ERG zijn geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest het slachtoffer een Marokkaanse vader hebben dan zou hij zeker niet Stefan heten. |
Hou het maar eens in de gaten, zulke drama's gebeuren bijna altijd in de week met volle maan. Bij de politie en op de soepddiensten van de ziekenhuizen is tijdens volle maan ook drukker en krijgt men meer incidenten met mensen die buiten zichzelf zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
integraal gecopieerde lezersbrief van hln.be, inclusief typefouten :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
allochtoon
mag ik er als vriendin van deze persoon op wijzen dat deze man niet blanker kan zijn?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het antwoord dan ja was dan stuurde hij een paar man naar de MP's om mij uit de gevangenis te gaan halen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be