Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   En nog een steekpartij... ditmaal verzwegen in het tv journaal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120131)

Mosasaurus 10 maart 2009 08:39

En nog een steekpartij... ditmaal verzwegen in het tv journaal

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...op-grote-markt.

Waarom kwam dit niet in de media??? Waarom geen hoofdnieuws op de VRT? Indien de dader(s) combatboots met een lange jas had gedragen, dan was het wel hoofdnieuws, misschien wel een extra nieuwsuitzending waard.

Ik plaats het alvast in dit subforum :evil:

*KNIP*

Gelieve het auteursrecht te respecteren.

Ook de censuur op de site van GvA en HBvL spreekt boekdelen. Er werden geen reacties gepost... Niemand heeft hier dus een mening over...?

duveltje382 10 maart 2009 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus (Bericht 4015855)

Waarom kwam dit niet in de media??? Waarom geen hoofdnieuws op de VRT? Indien de dader(s) combatboots met een lange jas had gedragen, dan was het wel hoofdnieuws, misschien wel een extra nieuwsuitzending waard.

*KNIP*

Ook de censuur op de site van GvA en HBvL spreekt boekdelen. Er werden geen reacties gepost... Niemand heeft hier dus een mening over...?

Café ruzies (gebeuren dagelijks in Antwerpen hé) 8O :roll::roll::roll:
En zullen wel "jongeren" zijn geweest denk ik :roll:

Neptunus 10 maart 2009 21:20

Wel een bericht in het Nieuwsblad

*KNIP*

Deze laffe agressie werd weer vakkundig verzwegen in de media.
Misschien kan de hoofdinquisiteur van het CGKR best eens klacht neerleggen wegens omgekeerd racisme, gepaard met geweldpleging.

circe 10 maart 2009 21:26

Citaat:

Het parket bevestigt dat er een onderzoek loopt naar de onrust ......
ONRUST? heet dat niet gewoon "onveiligheidsGEVOEL"?
(enfin, GEVOEL zal het slachtoffer dus niet meer hebben... ook al een gemak voor de Pètrick).

Gelukkig was er geen racisme in het spel! D�*t zou pas ERG zijn geweest.

abou Anis 10 maart 2009 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus (Bericht 4016913)
*KNIP*

Deze laffe agressie werd weer vakkundig verzwegen in de media.
Misschien kan de hoofdinquisiteur van het CGKR best eens klacht neerleggen wegens omgekeerd racisme, gepaard met geweldpleging.

De enige Dahmani's die ik ken zijn Marokkanen. Ik ben zeer blij dat er hier een aantal mensen verontwaardigd zijn over het feit dat de racistische VRT dit feit waarbij een kind met een hoogstwaarschijnlijk Marokkaanse vader gemolesteerd werd.

barfo 11 maart 2009 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus (Bericht 4015855)

*KNIP*

censuur bij gva website is inderdaad levendig, slecht 1 op 10 van mijn reacties haalt het

Dixie 11 maart 2009 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017032)
De enige Dahmani's die ik ken zijn Marokkanen. Ik ben zeer blij dat er hier een aantal mensen verontwaardigd zijn over het feit dat de racistische VRT dit feit waarbij een kind met een hoogstwaarschijnlijk Marokkaanse vader gemolesteerd werd.

dat het leven van de autochtone bewoner hier al lang niets meer waard is al langer bekend, het is gewoon degoutant hoe deze gruweldaden door een bende laffe marokanen wordt verzwegen. Ook een daad van het zuiverse racisme van dees crapuul! Een bende mietjes die niets waard zijn mocht je ze alleen tegenkomen. Stefan werd aangevallen enkel en alleen omdat hij blank was (geen provocatie van zijnetwege) teken vooral de steunaktie op facebook 'steun Stefan Dahmani'

Wimpeus 11 maart 2009 10:24

Citaat:

Aangezien u toch louter en alleen afgaat op namen.
Moest het slachtoffer een Marokkaanse vader hebben dan zou hij zeker niet Stefan heten.

HOUZEE ! 11 maart 2009 11:50

Hou het maar eens in de gaten, zulke drama's gebeuren bijna altijd in de week met volle maan. Bij de politie en op de soepddiensten van de ziekenhuizen is tijdens volle maan ook drukker en krijgt men meer incidenten met mensen die buiten zichzelf zijn.

barfo 11 maart 2009 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4017370)
dat het leven van de autochtone bewoner hier al lang niets meer waard is al langer bekend, het is gewoon degoutant hoe deze gruweldaden door een bende laffe marokanen wordt verzwegen. Ook een daad van het zuiverse racisme van dees crapuul! Een bende mietjes die niets waard zijn mocht je ze alleen tegenkomen. Stefan werd aangevallen enkel en alleen omdat hij blank was (geen provocatie van zijnetwege) teken vooral de steunaktie op facebook 'steun Stefan Dahmani'

misschien kan hij klacht neerleggen bij cgkr

meulenaere 11 maart 2009 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 4017505)
Hou het maar eens in de gaten, zulke drama's gebeuren bijna altijd in de week met volle maan. Bij de politie en op de soepddiensten van de ziekenhuizen is tijdens volle maan ook drukker en krijgt men meer incidenten met mensen die buiten zichzelf zijn.

:lol::lol::lol:
integraal gecopieerde lezersbrief van hln.be, inclusief typefouten

:rofl:

Savatage 11 maart 2009 12:17

Citaat:

Ja 'Stefan' is echt een typische Marokkaanse naam, die steevast voorkomt in Marokkaanse families :roll:

Dixie 11 maart 2009 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barfo (Bericht 4017507)
misschien kan hij klacht neerleggen bij cgkr

hij heeft momenteel wel andere dingen aan zijn hoofd doch het zal later wel ter sprake komen hoewel 'het centrum' er niet is voor de autochtoon

Belsie 11 maart 2009 12:42

allochtoon

mag ik er als vriendin van deze persoon op wijzen dat deze man niet blanker kan zijn?

abou Anis 11 maart 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 4017377)
Aangezien u toch louter en alleen afgaat op namen.
Moest het slachtoffer een Marokkaanse vader hebben dan zou hij zeker niet Stefan heten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4017550)
Ja 'Stefan' is echt een typische Marokkaanse naam, die steevast voorkomt in Marokkaanse families :roll:

Waarom is dat raar? Ik ken bijvoorbeeld minstens een kind met een Belgische achternaam en Marokkaanse voornaam 8-)

vlijmscherp 11 maart 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017642)
Waarom is dat raar? Ik ken bijvoorbeeld minstens een kind met een Belgische achternaam en Marokkaanse voornaam 8-)

ik ken een politicus met een Turkse voornaam en Vlaamse achternaam....

abou Anis 11 maart 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belsie (Bericht 4017590)
mag ik er als vriendin van deze persoon op wijzen dat deze man niet blanker kan zijn?

Huidskleur zegt niet altijd iets over afkomst.

abou Anis 11 maart 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4017644)
ik ken een politicus met een Turkse voornaam en Vlaamse achternaam....

:lol:

HAMC 11 maart 2009 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 4017505)

Toen ik bij het leger was en het was volle maan dan riep de CSM smorgens op de verzameling mijn naam en als ik dan niet reageerde vroeg die, is het volle maan?

Als het antwoord dan ja was dan stuurde hij een paar man naar de MP's om mij uit de gevangenis te gaan halen.

Rhiannon 11 maart 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belsie (Bericht 4017590)

Tut tut.. Als we één ding van Michael Jackson geleerd hebben, is het wel dat men altijd blanker kan zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be