Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Was dat nou in Tielt: uiterst geweldadige overval. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120139)

Derk de Tweede 10 maart 2009 12:38

Was dat nou in Tielt: uiterst geweldadige overval.

Met als buit slechts een portemonnee.

http://www.nu.nl/algemeen/1930109/vl...a-overval.html

Savatage 10 maart 2009 12:40

wtf? 8O

Derk de Tweede 10 maart 2009 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4016069)
wtf? 8O

Het is in Tielt!
Een klein provinciestadje.
Voor een portemonnee wordt je dus in de hens gestoken.

debbie 10 maart 2009 12:45

Vreselijk, de mensen worden stilaan zot denk ik

Maes_P 10 maart 2009 12:49

http://www.kuleuven-kortrijk.be/facu....htm#_ftnref83

correctie;
Sommige mensen zijn al heel lang zot

Tjolder 10 maart 2009 12:58

Dit is denk ik meer dan een gewone overval.
Een afrekening wegens drugs of mensenhandel ?

Frutella 10 maart 2009 13:02

Zou dat?
Ik hoop het, vrees ik ...
Als men zo al gaat beginnen overvallen. Dit is huiveringwekkend. Zoiets kan je je gewoonweg niet voorstellen. Of je wilt niet. Dat kan ook.

Tjolder 10 maart 2009 13:23

Het slachtoffer kan ook zijn pietje bij iemand ingestopt hebben waardoor die mannen in hun 'eer' werden gekrengd.

meulenaere 10 maart 2009 14:36

Of moet dit in BRANDEND actueel?

lees en huiver

Kan het nog triester?

Jozef Ostyn 10 maart 2009 14:40

Hopelijk worden de daders snel gevat en streng gestraft.

abou Anis 10 maart 2009 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4016246)
lees en huiver

Kan het nog triester?

Triester kan inderdaad moeilijk. Of het zou moeten zijn dat iemand dit aanwendt om een link te leggen tussen ordinair banditisme en het conflict in het Midden-Oosten.

Fabke 10 maart 2009 15:20

't is al een wonder dat ze "durven" te vermelden dat de daders van noord-afrikaanse afkomst waren.

belgië (en europa) zijn veel te laks tov die allochtonen (moslims in het bijzondere!!)

goodwill 10 maart 2009 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fabke (Bericht 4016315)
't is al een wonder dat ze "durven" te vermelden dat de daders van noord-afrikaanse afkomst waren.

belgië (en europa) zijn veel te laks tov die allochtonen (moslims in het bijzondere!!)

ben je aan het polariseren ?
vraag je een andere behandeling van allochtonen ? vraag je dat alloochtonen moeten gediscrimineerd worden door d e wet ?
We hebben gezien wat deze politiek gebracht heeft in nazi-Duitsland. Pleit je hiervoor ?

goodwill 10 maart 2009 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4016246)
lees en huiver

Kan het nog triester?

over wat gaat het ? vertel eens iets meer. ik ga niet graag op onbekende linken.
Waarom doet de duurbetaalde politie niets ?

circe 10 maart 2009 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4016331)
ben je aan het polariseren ?
vraag je een andere behandeling van allochtonen ? vraag je dat alloochtonen moeten gediscrimineerd worden door d e wet ?
We hebben gezien wat deze politiek gebracht heeft in nazi-Duitsland. Pleit je hiervoor ?

typisch voorbeeld van iemand die totaal niet weet waarover het gaat (zie post 6 ) en toch meent een bepaalde bevolkingsgroep te moeten verdedigen....
troost je, het waren vast zweden jongen! Zo van die Zwöden die Malmö constant in brand steken... verrijkende Zwöden dus.

goodwill 10 maart 2009 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4016344)
typisch voorbeeld van iemand die totaal niet weet waarover het gaat (zie post 6 ) en toch meent een bepaalde bevolkingsgroep te moeten verdedigen....
troost je, het waren vast zweden jongen! Zo van die Zwöden die Malmö constant in brand steken... verrijkende Zwöden dus.

heeft het voorval zich dan in Zweden voorgedaan ?

meulenaere 10 maart 2009 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4016336)
over wat gaat het ? vertel eens iets meer. ik ga niet graag op onbekende linken.

hierover:
Citaat:

Nadat ze zijn portefeuille hadden gestolen, overgoten ze hem met benzine en staken hem in brand. Daarna sloegen ze op de vlucht.
Een getuige kon de hulpdiensten verwittigen. Voor de man het bewustzijn verloor, kon hij nog vertellen dat de drie daders Franstalig waren van het Noord-Afrikaanse type.
Duidelijk?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4016336)
Waarom doet de duurbetaalde politie niets ?

Ik vermoed uit schrik: schrik voor die gasten. En als ze hen als iets kunnen maken, schrik van het CGKR.

circe 10 maart 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4016367)
heeft het voorval zich dan in Zweden voorgedaan ?

dat van die vorige polen deed zich toch ook niet in Polen voor?

goodwill 10 maart 2009 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4016376)
hierover:
Citaat:
Nadat ze zijn portefeuille hadden gestolen, overgoten ze hem met benzine en staken hem in brand. Daarna sloegen ze op de vlucht.
Een getuige kon de hulpdiensten verwittigen. Voor de man het bewustzijn verloor, kon hij nog vertellen dat de drie daders Franstalig waren van het Noord-Afrikaanse type. .

Dit is een barbaarse daad. Of de daders nu allochtonen of autochtonen zijn, maakt niet uit: ze moeten zwaar gestraft worden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4016376)
Ik vermoed uit schrik: schrik voor die gasten. En als ze hen als iets kunnen maken, schrik van het CGKR.

Heb vertrouwen in het CGKR. het centrum doet haar best om er voor te zorgen dat iedereeen (!!! inderdaad!!!) gelijk behandeld wordt.

circe 10 maart 2009 16:21

Citaat:

Heb vertrouwen in het CGKR. het centrum doet haar best om er voor te zorgen dat iedereeen (!!! inderdaad!!!) gelijk behandeld wordt.
Waar heb jij gelezen dat ze dit als een racistische aanval gaan beschouwen? Met verzwaring van de strafmaat en zo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be