![]() |
Slechtste bier ter wereld
1 Bijlage(n)
dit zou beter braakbier genoemd hebben: het is zo slecht dat ik het bier zelf niet wil afbeelden.
|
en waarom is dat precies zo slecht?
|
Stel je eens voor:
je pist een bierglas halfvol. dan doe je daar nog een eetlepel ammoniak bij. Een scheutje zoutzuur als smaakversterker een drupje dreft voor het schuim en de rest vul je met Scheldwater. Dat is Golden Kenia. Of daar smaakt het toch naar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel een fraai glas...
|
Dat kán toch niet slechter zijn dan Heineken?
|
Citaat:
is voor mij zowat de enige "deftige" Noordnederlandse pils.. Er moest een EU richtlijn komen om in gans de EU de maat van een "pint" vast te leggen op 40 cl - de benepenheid van de Noordnederlandse pint doet de smaak geen goed ! Een vers getapt "Heineken" van 40cl zou alvast beter smaken dan de limonademaat die men nu hanteert. Op een veerbood in de Waddenzee was er "La Chouffe" als "bier van de maand" ; maar die Friezen wisten niet beter dan dat bier uit het vat in van die kleine glaasjes te schenken - wel dat bedierf het bierplezier volkomen ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Cristal Alken, zonder twijfel
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste Pils: Jupiler
Beste Triple: Westmalle Beste bier: Belgisch Hoewel zo'n Carlsberg er ook wel altijd in kan, maar dan opnieuw smaak ik geen verschil bij een Tuborgske. En ask nog is in Antwerpen op bezoek ben, ja dan drinkek mij een bolleke he. (Ne Koninck) Blijft lekker lang nasmaken dat biertje. Van Hollands bier heb ik nog niets gedronken, want in Sluis drink ik altijd Westmalle of Jupiler. |
Zolang we eerlijk blijven en Cara pils niet als bier beschouwen, wil ik met u akkoord gaan.
Sparta pils is aders ook niet te pruimen, heb daar al 3x de afloop van gekregen. Telkens in hetzelfde café, als ik er nog eens beland dan drink ik enkel nog bier uit een flesje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be