Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Forummeeting na Pasen...in Mechelen - 26 april, aan Sint Rombouts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120179)

roger verhiest 10 maart 2009 17:37

Forummeeting na Pasen...in Mechelen - 26 april, aan Sint Rombouts

Citaat:

Forummeeting op zondag 26 april in de namiddag aan Sint Rombouts
We willen elkaar leren kennen!

Fortis zal verkocht zijn, de VRT/Standaad zal een opiniepeiling gehouden hebben, mijn kleinkindeen zullen ziek zijn van de paaseieren, het uur zal het zomeruur heten, het aantal werklozen zal hoger zijn dan ooit, er zal een tango-wedstrijd op VT5 te zien zijn met uitsluitend politici (paarden schieten ze toch ook dood ?)

& de oude getrouwen van dit forum zullen bijeenkomen in de schaduw van de kardinale kathedraal van St.Rombouts (de naam van dat etablissement ben ik vegeten, maar ze hebben er "Gouden Carolus")

Wie komt er & welke data zullen we nu eens voorstellen ?

De plaats ligt op wandelafstand van de 2 mechelse spoorwegstations...

Heftruck 10 maart 2009 19:20

Ikke, uiteraard! :-D

Het eerste weekend van de paasvakantie? Da's 5 of 6 april.

Pelgrim 10 maart 2009 20:36

top!

Txiki 10 maart 2009 21:50

Na pasen staat er toch he? Pasen is op 12 april he

Heftruck 10 maart 2009 23:30

Godver. Had 'k niet op gelet.

Ik vraag mij af of het wel een goed idee is een forummeeting te doen in 't midden van de paasvakantie zuh.

Enfin, voor mij gaat da allemaal.

Paracelsus 10 maart 2009 23:39

Zou ik eens mogen afkomen of beschouwen jullie mij als een te grote lastigaard ? :lol:

Heftruck 10 maart 2009 23:39

Gelieve af te komen.

Dank.

:-P

Paracelsus 10 maart 2009 23:42

;-) ik trakteer je op een pintje

abou Anis 11 maart 2009 09:43

Vanaf wanneer wordt men beschouwd als een ouwe getrouwe?

Mecheleir 11 maart 2009 10:17

Ik wil ook wel eens binnenspringen. Tis niet ver vo mij.8-)

pAnnakoeken 11 maart 2009 10:40

ik kom als Nuubje en Groentje en Firestone komen ! :)

u herkent ons als het tafeltje met de oude man en de drie geweldig mooie vrouwen 8-)

Heftruck 11 maart 2009 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4017341)
Vanaf wanneer wordt men beschouwd als een ouwe getrouwe?

Vanaf de moment dat ge ne keer afgekomen zijt naar een forummeeting.

Afkomen, maw! :-P

Txiki 11 maart 2009 12:32

:cheer: let's rock :cheer:

abou Anis 11 maart 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4017458)
Vanaf de moment dat ge ne keer afgekomen zijt naar een forummeeting.

Afkomen, maw! :-P

Zodra er een datum vastligt, maak ik die vrij :-)

roger verhiest 11 maart 2009 13:20

Data : 17,18,19,24,25,26 of 30 april (allemaal vrij-zater- en zondagen na pasen)

onze mecheleir van dienst kan misschien eens aanduiden hoe dat café nu weer heet
aan de St Rombouts (op dat pleintje staat een frituur zonder fritten = broodjeszaak- héél onbelgisch)

Lieden die nog willen lijsten vormen voor de aanstaande verkiezingen kunnen misschien met de nodige perschapsformulieren aandraven & er mag gelachen worden.

nubian 11 maart 2009 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4016596)
Fortis zal verkocht zijn, de VRT/Standaad zal een opiniepeiling gehouden hebben, mijn kleinkindeen zullen ziek zijn van de paaseieren, het uur zal het zomeruur heten, het aantal werklozen zal hoger zijn dan ooit, er zal een tango-wedstrijd op VT5 te zien zijn met uitsluitend politici (paarden schieten ze toch ook dood ?)

& de oude getrouwen van dit forum zullen bijeenkomen in de schaduw van de kardinale kathedraal van St.Rombouts (de naam van dat etablissement ben ik vegeten, maar ze hebben er "Gouden Carolus")

In elk Mechelse café kan je Gouden Carolus drinken, het is dan ook hun streekbier;-)
http://www.uit123.nl/mechelen/de-5-vaten/

nubian 11 maart 2009 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4016596)

In elk Mechelse café kan je Gouden Carolus drinken, het is dan ook hun streekbier;-)
cafe De 5 vaten
http://www.uit123.nl/mechelen/de-5-vaten/

roger verhiest 11 maart 2009 15:38

bezocht ook hun website :
http://www.de5vaten.be/news.php

& besloot dat we de laatste keer in een café ernaast gezeten hebben want deze uitgebreide gelegenheid opent pas om 20 h volgens die webstek..

Lamot was oveigens een redelijke mechelse pils...

Overigens is het een bruikbaar idee om de forummeeting te beginnen in een café in de buurt van de 5 vaten en na 20h naar de 5 vaten te verhuizen (voor zij die nog meekunnen)

Tip : ik krijg een reklame binnen van de befaamde keten "Het Kruidvat" waarin men aanbod doet om NMBS tickets te verkopen heen en retour voor een forfait van 8,99 euro
deze tickets blijven geldig tot einde juni en kunnen tot 22 maart gekocht worden (zo lang de voorraad strekt)

Heftruck 11 maart 2009 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4017661)
onze mecheleir van dienst kan misschien eens aanduiden hoe dat café nu weer heet

Geen flauw idee maar ik weet 't nog perfect zijn, da's vele belangrijker. Maar eerlijk gezegd zou 'k toch zeggen om een cafeke aan de Grote Markt te kiezen, veel plezanter zicht en meer zon enzo.

Maximus Aurelius 12 maart 2009 08:41

als nubian afkomt misschien, anders niet ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be